جانشین فرمانده سپاه استان کرمانشاه:

باید با جهاد تبیین وقایع جنگ تحمیلی را برای مردم بازگو کرد

سردار «قنبری» گفت: باید وقایع جنگ و دفاع مقدس را که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است برای آنکه دشمن روایت‌های مورد نظرش را به نفع خود منتشر نکند با جهاد تبیین برای مردم بازگو کرد.
کد خبر: ۶۹۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲ - 23September 2024

باید وقایع جنگ و دفاع مقدس با جهاد تبیین برای مردم بازگو کرد به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «مسعود قنبری» جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در اجلاسیه شهدای ورزشکار استان که با حضور جمعی از مسئولان، خانواده معظم شهدای ورزشکار، روسای هیات‌های ورزشی و شماری از ورزشکاران در سرسرای اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: فلسفه دفاع مقدس و رشادت‌ها و جانفشانی مردم ایران اسلامی در این دوران باید برای جوانان تبیین شود.

سردار قنبری با بیان اینکه برگزاری هفته دفاع مقدس گاهی توسط برخی افراد به ویژه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مورد هجمه قرار می‌گیرد که چرا باید خشونت و جنگ را هر ساله یادآور و برای گرامیداشت آن مراسم برگزار کرد گفت: باید وقایع جنگ و دفاع مقدس را که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است برای آنکه دشمن روایت های مورد نظرش را به نفع خود منتشر نکند با جهاد تبیین برای مردم بازگو کرد.

وی با انتقاد از مورد ملاک قرار دادن برخی مطالب کذب از دوران قبل از انقلاب در فضای مجازی یادآور شد: در هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمن بیفتد در حالی که در قبل از انقلاب به راحتی جزایر استراتژیک بحرین از ایران جدا شد.

سردار قنبری با اشاره به نفوذ خُرده فرهنگ های بیگانه در جامعه حتی در نحوه پوشش جوانان گفت: دشمن قصد دارد با فاصله انداختن بین ما و ارزش‌هایی که همواره مایه سربلندی و عزت ایران اسلامی شده است فرهنگ مبتذل غربی را جایگزین آن کند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر ترویج فرهنگ غنی ایرانی اسلامی در جامعه افزود: متاسفانه جامعه ما شهدای خود را به خوبی نشناخته و با رشادت‌ها و جانفشانی‌هایی که برای صیانت از کیان اسلامی انجام داده‌اند به خوبی آشنا نیستند از این رو هم مسئولان و هم خود خانواد‌ه‌های شهدا برای جبران این خلا در جامعه وظیفه خطیری برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه دشمن با برنامه ریزی‌های دقیق در تلاش است همانند موریانه ریشه فرهنگ ایرانی اسلامی ما را از بین ببرد یادآور شد: آنها با این اقدامات و طرح مسایلی مانند سند ۲۰۳۰ قصد دارد روحیه شهادت طلبی را از مردم ما گرفته و فرهنگ غربی را در بدنه آموزش و پرورش کشورهایی مانند ایران و دیگر کشورهای اسلامی جایگزین کند.

سردار قنبری با بیان اینکه شهدای گرانقدر نیازی به برگزاری اجلاسیه و یادواره ندارند گفت: برگزاری این گونه مراسم ها تلنگری است به ما تا بدانیم کجا ایستاده‌ایم و چگونه می توانیم به مسیر شهدا بازگردیم.

این مسئول با تاکید بر ترویج فرهنگ شهدا در جامعه ادامه داد: شهدای ما جان عزیزشان را فدا کردند که کشور به دست بیگانه نیفتد و امروزه اگر ما نتوانیم آینده این کشور را در مسیر درست هدایت کنیم دشمن بدون شک آن را از مسیر انقلاب و ارزش های آن منحرف خواهد کرد.

جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه اجلاسیه شهدای ورزشکار استان پیش درآمدی برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه است متذکر شد: در همین راستا دبیرخانه دائمی کنگره نیز دایر شده است .

وی عنوان کرد: علاوه بر این تاکنون بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ یادواره شهدا و ۳۰ اجلاسیه برگزار شده است، ۳۷۰ مورد کتاب در دست انتشار است، ۶ فیلم ساخته شده و یک سریال ۲۶ قسمتی نیز در دست ساخت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار