امام جمعه ایلام:

شهدا معرف ایستادگی و عزت ملت ایران هستند

حجت‌الاسلام «کریمی تبار» گفت:شهدا، جانبازان و ایثارگران کسانی هستند که امروز معرف مقاومت، ایستادگی، عزت و افتخار ملت ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۶۹۳۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷ - 23September 2024
شهدا معرف ایستادگی و عزت ملت ایران هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین «اله‌نور کریمی‌تبار» امروز دوشنبه در یادواره شهدای غریب در اسارت و جاویدالاثر استان در شهرستان چرداول، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا نقش مهمی در راستای حفظ نام و یاد شهدا و توسعه و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.
 
وی با بیان اینکه شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان بالاترین سرمایه‌هایی هستند که به ملت، کشور و نظام اسلامی عزت بخشیدند، ابراز کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران کسانی هستند که امروز معرف مقاومت، ایستادگی، عزت و افتخار ملت ایران اسلامی هستند.
 
امام جمعه ایلام تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی، نه تنها در جبهه مقاومت بلکه در دنیا، زمینه فراگیر شدن آمادگی جهانی برای ظهور منجی عالم بشریت را فراهم می‌کند و شهدا و جانبازان ما در این عرصه گام برداشته‌اند.
 
حجت الاسلام والمسلمین  «کریمی تبار» با اشاره به اینکه شهدا و همرزمان شهدا نه نسبت به گذشته حُزن و نه نسبت به آینده ترس دارند، ابراز کرد: شهدا جایگاه والایی در نزد خداوند متعال دارند.
 
وی بیان کرد: انسانی که وارد عرصه مجاهدت در راه خدا می‌شود، از مال و جان خود می‌گذرد و با خدا معامله کرده است، مفقودالاثر و یا مفقودالجسد شود، گمنام باشد برایش فرقی نمی‌کند و هر چه خدا بخواهد در ان راه و مسیر گام بر می‌دارد.
 
امام جمعه ایلام یادآور شد: در تاریخ کشور و انقلاب اسلامی الگو‌هایی وجود دارد که امروز باید این الگو‌ها برای تبیین و بازگویی به نسل جوان معرفی شوند که به طور قطع نقش مهمی در راستای مقابله با جنگ نرم و فرهنگی دشمنان دارد.
 
حجت‌الاسلام  «کریمی تبار» تصریح کرد: امام رضا (ع) به عنوان غریب‌الغربا و فاطمه زهرا (س) به عنوان معصومی که در این دنیای خاکی نشانی از مرقد او وجود ندارد، تسکین بخش شهدای غریب در اسارت و جاویدالاثر خانواده‌های آن بوده و هست.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار