استاندار ایلام:

سپاه پاسداران تکیه‌گاهی قوی برای نظام و کشور است

«بهرام‌نیا» با بیان این‌که سپاه تکیه‌گاهی قوی برای نظام و انقلاب است گفت: اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش و اهتمام مجموعه سپاه مقتدر با همکاری نیرو‌های مسلح است.
کد خبر: ۶۹۳۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱ - 23September 2024
سپاه پاسداران تکیه‌گاهی قوی برای نظام و کشور است به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، به مناسبت هفته دفاع مقدس «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام با حضور در سپاه استان با سردار «حسینی» فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)، دیدار و گفتگو کرد.
 
 «بهرام‌نیا» استاندار ایلام در این دیدار اظهارداشت: یقیناً در هفته دفاع مقدس نام و یاد و خاطره شهدا و حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس برای مردم تداعی می‌شود.
 
 وی افزود: دوران دفاع مقدس فراز و فرود‌هایی داشت، اما آن‌چه که قابل واکاوی بود این است که مردم کشور ایران با کم‌ترین امکانات، تجهیزات و تسلیحات نظامی در مقابل رژیم بعث عراق که مورد حمایت بیش از ۴۰ کشور بود چگونه پیروز شدند که نیاز است تبیین شود.
 
«بهرام‌نیا» اضافه کرد: زمانی که در قاب تلویزیون عراق قرارداد ۱۹۷۵ توسط صدام پاره شد صدام ملعون تصور می‌کرد که می‌تواند در کم‌ترین زمان ممکن پیروز جنگ باشد، اما مردم ایران اسلامی با دست خالی و پشتیبانی رزمندگان توانست در این جنگ نابرابر، با اقتدار پیروز شود. 
 
وی با یادآوری ثبت لحظات ماندگار جانفشانی رزمندگان دفاع مقدس توسط شهید آوینی، گفت: شهید مرتضی آوینی در مقطع بسیار سخت و سهمگین دوران دفاع مقدس با دوربین و قلم خود در جریان رگبار گلوله‌ها، خبر و فیلم تهیه کردند و با هنرنمایی این صحنه‌ها را به رشته تصویر درآوردند و روایت کردند.
 
استاندار ایلام بیان داشت: در جبهه و میدان رزم مادیات رنگ باخته بود و معنویت پررنگ شده بود و با رهبری امام امت، مردم با لبیک به ندای آگاهانه ایشان، حماسه خلق کردند و با وحدت کلمه و انسجام بین مردم و قوای مسلح، ایران اسلامی پیروز جنگ حق علیه باطل بود.
 
وی به مشارکت خوب رزمندگان سپاه پاسداران در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: یکی از عوامل مهم پیروزی در جنگ هشت ساله تحمیلی، برادران عزیز سپاه بودند که با روحیه جهادی نقش‌آفرینی کردند تا جمهوری اسلامی ایران پیروز جنگ باشد.
 
استاندار ایلام با بیان این‌که سپاه تکیه‌گاهی قوی برای نظام و انقلاب است اضافه کرد: اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش و اهتمام مجموعه سپاه مقتدر با همکاری نیرو‌های مسلح است.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار