فرمانده سپاه ناحیه ملایر خبر داد؛

برگزاری ۳۰۰ عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در ملایر

سرهنگ «فارسی» گفت: ۳۰۰ عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت بسیجیان در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در ملایر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۹۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰ - 23September 2024

برگزاری ۳۰۰ عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در ملایربه گزارش دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ «علی اصغر فارسی» فرمانده سپاه ناحیه ملایر در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مکاتب و انقلاب‌ها با رهبران آنها شناخته می‌شوند و بدون نام پرآوازه آنان، ناشناخته می‌مانند اگر اسلام بدون پیامبر (ص) ناشناخته است انقلاب اسلامی نیز بی نام امام خمینی (ره) ناشناخته است و نه در داخل و نه در جهان فروعی ندارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در دوره تاریخی خود از پیدایش تا پیروزی و از استقرار نظام جدید تا پشت سرگذاشتن تجاوز رژیم بعث و دوران دفاع مقدس مرهون مبانی اندیشگی، دیدگاه‌ها، تدابیر، تصمیمات و رهبری امام خمینی (ره) است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: امام خمینی (ره) با تلفیق آموزه‌های وحیانی و الگوهای تجربه شده تاریخ اسلام توانست گفتمان هویتی اسلام انقلابی را در عرصه‌های نبرد و در مقابل نظام سلطه جهانی به معرض نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: در طول دوران دفاع مقدس جوانان و آحاد مردم ایران با تمام سختی‌ها از ارزش‌ها و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند، و این دفاع جانانه موجب شد که ایران با اتکا بر توانایی‌های بومی و تجربه بشری و با رشادت و شهادت طلبی فرزندان خود، حيات جدیدی را آغاز کرده و تولد ایران جدید را نوید دهد.

فارسی با اشاره به برگزاری ۳۰۰ عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در ملایر به همت بسیجیان در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج افزود: از جمله این برنامه‌ها برپایی نمایشگاه اسوه با هدف ارائه دستاوردها موفق به منظور بهره‌مندی دیگر پایگاه‌ها است که شاخصه‌هایی چون مساجد فعال، قرارگاه‌های محله‌های فعال در تراز انقلاب و عملکرد مفید و مؤثر ملاک انتخاب آنها بوده است.

 

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه ۴۰ غرفه از عملکرد پایگاه مقاومت متشکل از پایگاه‌های خواهر و برادر و اقشار بسیج از تاریخ ۲ مهرماه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند.

 

فرمانده سپاه ناحیه ملایر اظهار کرد: تمام پایگاه‌ها و اقشار بسیج شرکت کننده در نمایشگاه اسوه در بخش‌های مختلف عملکردی، دارا بودن مساجد اثرگذار و نقش آفرین و دارای محلاتی با قرارگاه‌های محله فعال مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

وی ابراز کرد: برگزاری رژه موتوری و خودرویی، دیدار با امام جمعه، خانواده معظم شهدا،برگزاری مسابقات و برنامه‌های فرهنگی مختلف و متنوع و... نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی طی هفته دفاع مقدس در شهرستان ملایر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها