فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) همدان:

پایان جنگ آغاز شکوفایی در همه عرصه‌ها بود

سردار «والی‌راستی» گفت: پایان جنگ آغاز شکوفایی و پیشرفت ملی در همه عرصه‌ها بود‌.
کد خبر: ۶۹۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵ - 24September 2024

 ۱به گزارش دفاع‌پرس از همدان، سردار «علی والی‌راستی» فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) همدان در جمع کارکنان و سربازان تیپ انصارالحسین (ع) با گرامیدشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شناخت و آشنایی با تاریخ جبهه و جنگ برای قشر جوان و نوجوان امروزی و آیندگان امری ضروری است

وی با بیان اینکه تدبیر امام خمینی (ره) در مدیریت جنگ و بسیج مردم علیه دشمنان وصف‌ناپذیر و سرنوشت‌ساز بود، گفت: رشادت‌ها و فداکاری‌های امت حزب الله باعث شد پس از ۸ سال جنگ با ابر قدرت‌های جهان حتی یک وجب از خاک کشورمان را از دست ندهیم.

فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) همدان اظهار کرد: پایان جنگ آغاز شکوفایی و پیشرفت ملی در همه عرصه‌ها بود.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت به همت شهید سلیمانی و رزمندگان سپاه اسلام تشکیل و تقویت شد و امروز تا دیواره‌های اراضی اشغالی پیش رفته است.

سردار والی راستی با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان گفت: خاصیت این رژیم غاصب و درمانده که در این شرایط استیصال و ناتوانی قرار گرفته است، این است که با دست و پا زدن خود بتواند جبهه جنگ را گسترش دهد تا در امان باشد.

وی گفت: یکی از کارشناسان رژیم صهیونیستی اخیراً اذعان کرده است که هدف اسرائیل ایجاد ناامنی و درگیری در ایران بود اما اکنون آنچه را که شاهد هستیم ناامنی و افزایش مهاجرت و گرانی در اسراییل است.

فرمانده تیپ ۳۲ انصار الحسین(ع) همدان گفت: در زمان مناسب و با تدبیر و برنامه، پاسخ‌های دندان شکن و شگفت آور به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی داده خواهد شد به گونه‌ای که مقدمات محو و نابودی رژیم صهیونیستی فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها