مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی خبر داد؛

رونمایی از ۲ کتاب اسنادی دفاع مقدس در خراسان جنوبی

سرهنگ فلاحی در خصوص رونمایی از دو کتاب اسنادی با همکاری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی و دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: به بیش از ۲۰۰ سند معتبر در دوران دفاع مقدس دست پیدا کردیم که نتیجه آن تألیف دو کتاب اسنادی به نام‌های (پرستار بیمارستان فاو) و (پزشکیار۵۲۸) است.
کد خبر: ۶۹۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳ - 24September 2024

سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی امروز در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت شهدای سلامت اظهار داشت: ما انقلاب اسلامی را از طریق دفاع مقدس به جهان صادر کردیم و اگر در زمینه دفاع مقدس تلاش مستمر انجام بگیرد کشور ما از هجمه فرهنگی مصون خواهد ماند.

وی عنوان کرد: اوج افتخارات کشور ما دفاع مقدس بوده است لذا دفاع مقدس حق حیات به گردن نظام دارد و تثبیت انقلاب اسلامی ما در دفاع مقدس رقم خورد و باید قدر آن را بدانیم و آن را گرامی بداریم.

سرهنگ فلاحی در خصوص رونمایی از دو کتاب اسنادی با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی و دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: به بیش از ۲۰۰ سند معتبر از دوران دفاع مقدس دست پیدا کردیم که نتیجه آن تالیف دو کتاب اسنادی (پرستار بیمارستان فاو) و ( پزشکیار ۵۲۸) است.

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: اگر در زمینه دفاع مقدس تولید کارهای فرهنگی به صورت مستمر صورت گیرد قوت فرهنگی کشور را رسانده است.

انتهای‌پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار