مدیر حوزه هنری استان خوزستان خبر داد؛

تولید پاد پخش رادیو مقاومت در خوزستان

گهروئی گفت: این پاد پخش که به مناسبت هفته دفاع مقدس و سالگرد عملیات طوفان الاقصی تولید شده است روایتگر رشادت‌های مردم خوزستان و غزه در دفاع در برابر ارتش بعثی عراق و رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۶۹۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴ - 24September 2024

تولید پاد پخش رادیو مقاومت در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «محمدشهباز گهروئی» مدیر حوزه هنری استان خوزستان امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس پادپخش رادیو غزه در حوزه هنری خوزستان تولید و در حال پخش است.

وی افزود: این پاد پخش که به مناسبت هفته دفاع مقدس و سالگرد عملیات طوفان الاقصی تولید شده است روایتگر رشادت‌های مردم خوزستان و غزه در دفاع در برابر ارتش بعثی عراق و رژیم صهیونیستی است.

گهروئی گفت: این پادپخش به  کارگردانی «فواد عبدالعلی‌پور» و تهیه کنندگی روایت‌خانه حوزه هنری خوزستان تولید شده است. از دیگر عوامل این مجموعه صوتی راویان «خاطره پرهیزکار» و «فاطمه روشن»، گوینده، «عرفان مرشدی»، تدوین، «یاسین بستانچی» و نگاشتارگر «مائده سادات توحیدی» می‌باشند.

مدیر حوزه هنری خوزستان ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت این پاد پخش به کانال حوزه هنری استان در فضای مجازی و سایت شنوتو به نشانی https://shenoto.com/ مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار