فرماندار تربت حیدریه:

امروز جبهه مقاومت مرز‌های جهان اسلام را در برگرفته است

کی‌پور گفت: امروز جبهه مقاومت مرز‌های جهان اسلام را در برگرفته و محور تقابل با جمهوری اسلامی ایران از مرز‌ها فراتر رفته‌ است.
کد خبر: ۶۹۳۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸ - 24September 2024

چاشنی همه موفقیت‌های دفاع مقدس خودسازی مبتنی بر مبانی دینی بودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «علی‌اکبر کی‌پور» فرماندار تربت حیدریه امروز (سه شنبه) در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح مستقر در تربت‌حیدریه که به میزبانی گروه توپخانه، موشکی و پدافند هوایی ۶۱ محرم برگزار شد، اظهار داشت: مبانی فکری کسانی که در دوران دفاع مقدس دخیل بودند یک ویژگی‌های مشترکی داشت که مهم‌ترین آن ایمان به خدا، هدف و پیروزی و نصرت الهی بود که همانند رهبرشان محکم و استوار ایستادند.

فرماندار تربت‌حیدریه گفت: در صورتی که با دست خالی وارد جنگ هشت ساله شدیم، اما آنچه که ما را پیروز کرد مکتب و اراده برخاسته از ایمان ملت و نیرو‌های مسلح بود که جنگ را به ثمر نشاند.

وی تصریح کرد: اینکه افتخارات گذشته را فقط ورق بزنیم کار بزرگی نکردیم، لذا باید گام‌های بالاتر و بلندتری در جهت اهداف گذشتگان برداریم

کی‌پور افزود: امروز جبهه مقاومت مرز‌های جهان اسلام را در برگرفته و محور تقابل با جمهوری اسلامی ایران از مرز‌ها فراتر رفته‌ است.

وی تاکید کرد: امروز باید یک بازنگری در خود داشته‌باشیم، لذا اگر مبنا و تفکر دینی باشد و خانواده را در راستای تندباد‌های غربی مقاوم کنیم هیچ نگرانی وجود ندارد.

فرماندار تربت حیدریه در پایان صحبت خود بیان داشت: یکی از وظایف اصلی نیرو‌های مسلح برای اینکه در تراز انقلاب بمانند، حفظ خانواده‌های خودشان از گزند آسیب‌هاست و اگر در خانواده نیرو‌های مسلح مبانی اعتقادی ضعیف داریم جبهه همان جا است و باید ایمان‌ها را قوی کنیم و از درون خانواده را محکم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار