به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد؛

حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در مدرسه دخترانه کوثر یاسوج

سرهنگ «خواست خدایی» به مناسبت هفته دفاع مقدس جهت تبیین دوران دفاع مقدس در مدرسه دخترانه کوثر شهر یاسوج حضور یافت.
کد خبر: ۶۹۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳ - 24September 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس در مدرسه دخترانه متوسطه اول کوثر شهر یاسوج جهت تبیین دفاع مقدس حضور یافت.
 
سرهنگ «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، اظهار داشت: امنیت، عزت، اقتدار امروز کشور را مرهون فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس هستیم.
 
سرهنگ خواست خدایی با اشاره به اینکه دشمن در ۳۱ شهریور ماه ۱۳۵۹ تا بن دندان مسلح به کشور حمله کرد و فضای کشور را ملتهب کرد، افزود: اکنون این سوال برای نسل جوان مطرح است که چه کسی برنده جنگ ایران و عراق بوده است.
 
تبیین هفته دفاع مقدس توسط مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس در مدرسه دخترانه کوثر یاسوج
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در جنگ، هر کسی که به اهدافش نرسد بازنده است، ابراز داشت: در دوران دفاع مقدس صدام به هیچکدام از اهداف و افکار خود مانند پاره کردن قرارداد الجزایر و لغو آن، تجزیه جمهوری اسلامی ایران و کنترل بر اروندکنار، نرسید و قصد ما در دفاع این بود که یک وجب از خاکمان را ندهیم و ندادیم، جمهوری اسلامی را حفظ کنیم که حفظ کردیم و از دستاورد‌های انقلاب نیز حفاظت کردیم پس ما برنده جنگ هستیم. 
 
وی عنوان کرد: نقش استان کهگیلویه و بویراحمد در جنگ تحمیلی نقش بی بدیلی داشت. این استان به نسبت جمعیت رتبه برتر در اعزام نیرو با شعار نان بلوط می‌خوریم و با برنو می‌جنگیم به جبهه‌های حق بر علیه باطل بود و تقدیم ۲ هزار شهید والامقام را در کارنامه درخشان خود دارد.
 
تبیین هفته دفاع مقدس توسط مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس در مدرسه دخترانه کوثر یاسوج
 
این مسئول با بیان اینکه رژیم بعثی جنایت‌های زیادی را بر علیه کشور ما مرتکب شدند که دست کمی از جنایت‌های داعش نداشتند، گفت: دشمن با استفاده از شرایط کشور در اوایل انقلاب گمان می‌کرد که ظرف یک هفته بتواند کشور را اشغال کند، لذا روی غیرت ایرانی و اسلامی مردم ما حساب نکرده بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار