افزایش شمار شهدای لبنان به ۵۵۸ نفر

وزیر بهداشت لبنان از افزایش شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به ۵۵۸ نفر و هدف قرار گرفتن بیمارستان‌ها و کادر درمانی از سوی اشغالگران خبر داد.
کد خبر: ۶۹۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶ - 24September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، «فراس الابیض» وزیر بهداشت لبنان آماری جدید از شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان اعلام کرد.

افزایش شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۵۵۸ نفر

وی افزود: شمار شهدا به ۵۵۸ نفر رسیده است که در میان آنها ۵۰ کودک و ۹۴ زن به چشم می‌خورند. شمار زخمی شدگان نیز ۱۸۳۵ نفر است. اینکه دشمن می‌گوید که نظامیان را هدف قرار می‌دهد دروغ است. اگر نگوییم همه افراد، بخش اعظم افرادی که شهید یا زخمی شده اند غیرنظامی بوده اند.

وزیر بهداشت دولت پیشبرد امور لبنان بیان کرد: ما طرح از قبل برنامه ریزی شده درباره مقابله با فجایع و بلایا داشتیم که آنرا اجرایی کردیم و بیمارستان‌ها توانستند که به نقش خود در قبال حملات عمل کنند.

وی افزود: شماری از کادر درمانی نیز بر اثر حملات وحشیانه دشمن اسرائیلی به شهادت رسیده اند. شمار شهدای منطقه القائم به ۵۵ نفر رسیده است که هفت نفر آنها کودک هستند. شمار زخمی‌ها این منطقه نیز ۶۶ نفر است.

وزیر بهداشت لبنان در نشست خبری گفت: ۵۴ بیمارستان مجروحان را پذیرش کرده اند. در میان شهدای دیروز چهار نفر از امدادگران بودند. ۱۴ آمبولانس هدف قرار گرفته است. همچنین بیمارستان دولتی بنت جبیل هدف قرار گرفته که این نشانه توحش دشمن است.

حملات تلافی‌جویانه حزب‌الله به حیفا ۷ زخمی به‌جای گذاشت

بیمارستان «رمبام» در حیفا اعلام کرد که در حملات موشکی حزب‌الله به حیفا ۷ صهیونیست زخمی شده و به این بیمارستان منتقل شده‌اند.

منابع خبری از فعال شدن آژیر هشدار در «الناصره» و «العفوله» در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

شلیک موشک به اهداف نظامی رژیم صهیونیستی

منابع خبری رژیم صهیونیستی از شلیک موشک‌های کوتاه‌برد از لبنان به اهداف نظامی رژیم اسرائیل در منطقه العفوله اشغالی خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که دست‌کم سه موشک حزب‌الله به کریات‌شمونه اصابت کرده است.

این رسانه‌ها از به صدا درآمدن آژیر هشدار در شمال فلسطین اشغالی از جمله کریات‌شمونه خبر دادند.

۳۷۷ آژیر هشدار در یک روز در فلسطین اشغالی فعال شد

وب‌سایت عبری واللا گزارش داد که در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷۷ آژیر هشدار در اسرائیل به صدا در آمده است که از ۸ اکتبر تاکنون بی‌سابقه بوده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها