نخستین تور گردشگری دفاع مقدس در خوزستان راه‌اندازی شد

نخستین تور گردشگری دفاع مقدس به همت قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب کربلا، شهرداری اهواز، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، آموزش و پرورش استان و میراث فرهنگی و گردشگری با حضور جمعی از دانش آموزان دختر مدارس اهواز در محل قرارگاه کربلا راه اندازی شد.
کد خبر: ۶۹۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲ - 24September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، در چهل و چهارمین هفته دفاع مقدس، نخستین تور گردشگری دفاع مقدس خوزستان امروز به همت قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب کربلا، شهرداری اهواز، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، آموزش و پرورش استان و میراث فرهنگی و گردشگری با حضور جمعی از دانش آموزان دختر مدارس اهواز در محل قرارگاه کربلا، راه اندازی شد.

سردار مرادحاجتی در آیین افتتاح نخستین تور گردشگری دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: نخستین اردوی گردشگری دفاع مقدس در قرارگاه کربلا در اهواز آغاز شد و این حرکت ارزشمند نوید بخش یک نهضت بزرگ ملی برای معرفی فرهنگ ایثار و شهادت است.

نخستین تور گردشگری دفاع مقدس در خوزستان راه‌اندازی شد

وی افزود: بخش عمده‌ای از مدیریت جنگ در قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب انجام می‌شد که در این محل رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز حضور داشتند و به همین منظور یادمانی برای قدم‌های مبارک ایشان طراحی شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: بی شک آشنایی دانش آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس و این فضاهای ارزشمند می‌تواند مانع ورود باورهای غلط و ضد فرهنگ‌های غربی به ذهن نوجوانان و جوانان ایران اسلامی شود.

نخستین تور گردشگری دفاع مقدس در خوزستان راه‌اندازی شد

مجری طرح گردشگری جنگ در خوزستان تصریح کرد: شعار زن، زندگی، آزادی برای مادرانی است که فرزندان رشید خود را به اسلام سپردند و پیگر پاکشان را پس از سال ها تحویل گرفته و در فراق این مردان بزرگ اشک می‌ریزند.

سردار مرادحاجتی بیان داشت: امروز دختران ما مادران آینده‌ای هستید که باید فرزندانی نظیر شهدا و حاج قاسم‌ها را پرورش دهند.

وی خاطرنشان کرد: فضای مجازی به دنیال ولنگاری و ترویج فرهنگ غربی است و همواره سعی می‌شود باورهای نسل جدید را از فرهنگ عاشورایی، دفاع مقدس و باورهای دینی دور کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار