شهردار اهواز:

نسل جوان باید بیش از گذشته با فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت آشنا شوند

امینی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، تاریخ ایران اسلامی را تغذیه می‌کند و این تغذیه تاریخی از طریق ایجاد زمینه‌های آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس تامین می‌شود.
کد خبر: ۶۹۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹ - 24September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، «رضا امینی» شهردار اهواز در آیین افتتاح نخستین تور گردشگری جنگ در قرارگاه جنوب غرب کربلا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس بر انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت به نسل جدید تاکید کرد و اظهار داشت: معرفی دستاورد‌های ارزشمند دفاع مقدس و برگزاری این اردو‌های گردشگری بی‌شک می‌تواند در آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان و دانشجویان با زندگی نامه شهدا و رشادت‌های این بزرگمردان در هشت سال دفاع مقدس، تاثیرگذار باشد.

نسل جوان باید بیش از گذشته با فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت آشنا شوند

وی افزود: خوزستان به عنوان پایگاه مقاومت اسلامی جایگاه ویژه‌ای در دوران فروزان و پر فروغ دفاع مقدس داشت و نسل جوان باید بیش از گذشته با فرهنگ ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت، آشنا شوند.

امینی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، تاریخ ایران اسلامی را تغذیه می‌کند و این تغذیه تاریخی از طریق ایجاد زمینه‌های آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس تامین می‌شود.

نسل جوان باید بیش از گذشته با فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت آشنا شوند

شهردار اهواز عنوان کرد: ایران سرزمینی است که با افتخار در طول تاریخ روحیه مبارزه با ظلم را اثبات کرده و این روحیه می‌تواند برای حفظ امنیت و ارزش‌های انقلاب اسلامی موثر باشد.

وی متذکر شد: امید است با گسترش این تور گردشگری دفاع مقدس برای تمامی نسل‌های جوان، بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس را بیش از گذشته به جامعه اسلامی منتقل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار