مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

تالار قدس حرم مطهر رضوی آماده میزبانی از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت است

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس، ۷۵۰ پیشکسوت و فعال دفاع مقدس و مقاومت در تالار قدس حرم مهر رضوی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۶۹۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲ - 24September 2024

تالار قدس حرم رضوی آماده میزبانی از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استسردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس در خراسان رضوی اظهار داشت: امسال برای پنجمین سال، آیین ملی تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت همزمان با چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت ارتباط تصویری برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این مراسم در جای‌جای استان خراسان رضوی گسترش دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: پنجمین آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در مشهدالرضا با حضور ۷۵۰ نفر، در روز چهارشنبه چهارم مهر مصادف با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در  ساعت هشت در تالار قدس کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد و همزمان در شهر‌ها و بخش‌های تابعه خراسان رضوی طی مراسم‌های جداگانه‌ای ۳۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در این آیین حضور خواهند داشت و از طریق رسانه ملی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گوش فرا خواهند داد. 

این مقام مسئول ادامه داد: این آیین دارای دو بخش استانی و ملی است که از ساعت هشت تا نه بخش استانی و از ساعت ۹ با برنامه ملی ارتباط گرفته می‌شود.

سردار یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: بحمدالله دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی مراسم در یک انسجام بین‌بخشی آماده برگزاری این مراسم ملی و میزبانی از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در مشهدالرضا هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها