مومنی: باید برای آبادانی کشور مانند دوران دفاع مقدس دست به دست هم دهیم

وزیر کشور گفت: همه در مشارکت و آبادانی کشور سهیم هستند باید مانند دوران دفاع مقدس دست به دست هم دهیم و کشور را بسازیم.
کد خبر: ۶۹۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹ - 24September 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، مراسم تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور «اسکندر مومنی» وزیر کشور،«علی زینی وند» معاون سیاسی وزیر کشور، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی در یاسوج برگزار شد.
 
«اسکندر مومنی» وزیر کشور در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، با بیان اینکه با مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس در قالب تیپ ۴۸ در لشکر کربلای ۲۵ هم سنگر و همرزم بودم، اظهار داشت: مردمان این استان در جبهه‌های نبرد با دشمن، با رشادت و شجاعت خاصی خط شکن بودند.
 
مراسم تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر
 
مومنی با درود به ۲ هزار شهید استان کهگیلویه وبویراحمد، افزود: امنیت امروز را مرهون فداکاری‌های این بزرگواران هستیم که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند که مردم ایران در رفاه و امنیت زندگی را ادامه دهند.
 
وزیر کشور با تاکید بر اینکه امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به امنیت، آرامش، وفاق ملی امید نیاز دارد، عنوان کرد: مردم در انتخاباتی سالم مشارکت کردند و رئیس جمهور منتخب خود را انتخاب کردند. شعار اصلی این دولت همدلی و وفاق ملی است که در این راستا برای اداره کشور همه گروه‌ها باید همکاری کنند.
 
مراسم تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر
 
وی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس دوران بی بدیلی از تاریخ بود که در آن دوران همه از اقوام و مذاهب مختلف برای دفاع از انقلاب و اسلام در مقابل دشمن ایستادگی کردند. 
 
مومنی ادامه داد: همه در مشارکت و آبادانی کشور سهیم هستند باید مانند دوران دفاع مقدس دست به دست هم دهیم و کشور را بسازیم.
 
این مسئول با بیان اینکه در دولت قبلی تلاش‌های زیادی صورت گرفت، افزود: در دولت چهاردهم دوره جدیدی از فعالیت‌ها آغاز می‌شود و باید پروژه‌های بر زمین مانده را به سرانجام برسانیم.
 
مومنی: باید برای آبادانی کشور مانند دوران دفاع مقدس دست به دست هم دهیم
 
وزیر کشور خاطرنشان کرد: این استان از ظرفیت‌ها و ذخایر فراوان طبیعی و معدنی برخوردار است لذا باید با همبستگی درست و استفاده از ظرفیت‌های کشور در جهت توسعه این استان تلاش کنیم.
 
وی با بیان اینکه انتخاب استاندار بر اساس شاخص‌های زیادی انتخاب شده است، گفت: یکی از مؤلفه‌های انتخاب استاندار آشنایی با ظرفیت‌های این استان بود که یدالله رحمانی استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد از این ویژگی به خوبی برخوردار است.
 
طی این مراسم «یدالله رحمانی» به عنوان استاندار جدید معارفه و از خدمات «سید علی احمدزاده» استاندار پیشین این استان تقدیر به عمل آمد.
 
مراسم تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر
 
مراسم تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها