سردار ادیبی: پیشکسوتان دفاع مقدس خالقان پیروزی‌های بزرگی بودند

مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیان اینکه پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس خالقان پیروزی‌های بزرگی بودند، گفت: امروز باید در خرمشهرهای بعدی که در پیش داریم همچون دوارن دفاع مقدس و با تاسی از این فرهنگ غنی کار را پیش ببریم.
کد خبر: ۶۹۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸ - 25September 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس،  سردار «نادر ادیبی» مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صبح امروز (چهارشنبه) در پنجمین آیین ملی تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان تهران که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: تاریخی که برگرفته از دین اسلام و زیر سایه اهل بیت علیهم‌السلام است، امروز نهضت عظیم آزادی‌خواهی را از خود به یادگار گذاشته است. 

سردار ادیبی: پیشکسوتان دفاع مقدس خالقان پیروزی‌های بزرگی بودند

سردار ادیبی با بیان اینکه پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس خالقان پیروزی‌های بزرگی بودند، گفت: امروز باید در خرمشهرهای بعدی که در پیش داریم همچون دوارن دفاع مقدس و با تأسی از این فرهنگ غنی کار را پیش ببریم.

مدیرکل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تصریح کرد: با توجه به حوادثی که در آینده در پیش است باید جوانان خود را با روحیه سلحشوری برگرفته از جنگ آماده کنیم. 

وی افزود: این روحیه‌ها باعث پیروزی در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و  اقتصادی خواهد شد. همه آزادی‌خواهان جهان با نگاه به رزمندگان ما و با نگاه به کشور ما ان‌شالله پیروزی‌های بزرگی را در پیش خواهند داشت. 

سردار ادیبی تاکید کرد: شرطش این است که ما در این مسیر مستدام باقی بمانیم و با پیروی از ولی خدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی این کار را انجام خواهیم داد. 

مدیرکل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تصریح کرد: کشورمان با قدرت در قله قرار دارد و ما در این مسیر قرار داریم و با فتح قله‌های بزرگتر به پیروزی‌های بزرگتر خواهیم رسید. و این نیازمند روحیه و عزم جدی است که در ما وجود دارد.

سردار ادیبی ادامه داد: هفته دفاع مقدس هفته‌ای است که ما باید امروز که در سالگرد چهل و چهارمین پیروزی این دوران پرافتخار هستیم و امروز آیندگان باید به رزمندگان آن دوران اقتدا کنند. 

وی افزود: امروز در مراسم تکریم و تجليل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس همزمان با حسینیه امام خمینی (ره) ارتباط تصویری داریم و مدعوین از بیانات ارزشمند معظم‌له بهره‌مند خواهند شد تا سرمشقی برای همه تا هفته دفاع مقدس سال آینده باشد. 

سردار ادیبی ادامه داد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با این اقدام بزرگ خود و ارج نهادن به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس مسیرهای پیش‌رو را برای مردم روشن خواهد ساخت. 

انتهای پیام/۳۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار