مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

دفاع مقدس و مقاومت جریان اصلی انقلاب و نظام اسلامی است

سرهنگ الهی‌راد گفت: پرونده دفاع مقدس باید برای همیشه گشوده بماند و پایان‌پذیر نیست، دفاع مقدس و مقاومت برای انقلاب و جامعه امروز تبدیل به یک فرهنگ شده است. این جریان اصلی انقلاب و نظام اسلامی است.  
کد خبر: ۶۹۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷ - 25September 2024

تبیین رشادت‌ها و حماسه‌های شهدا در بین جامعه ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی امروز (چهارشنبه) در آئین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در سالن گلشن مرکز استان، اظهار داشت: تبیین رشادت‌ها و حماسه‌های شهدا در بین جامعه ضروری است، هفته دفاع مقدس، یادآور ایثار، فداکاری‌ها و قهرمانی‌های نیروی‌های مسلح و ملت رشید ایران اسلامی است. پیامبر اکرم (ص) فرمودند: «مجاهدان در راه خدا فرماندهان اهل بهشت هستند».

وی افزود: دفاع مقدس، یک حادثه کوچکی نیست، که یادواره آن را هر چند سال برگزار کنیم و به پایان برسد، پرونده دفاع مقدس باید برای همیشه گشوده بماند و پایان‌پذیر نیست، دفاع مقدس و مقاومت برای انقلاب و جامعه امروز تبدیل به یک فرهنگ شده است. این جریان اصلی انقلاب و نظام اسلامی است.  

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی تصریح کرد: همه وظیفه داریم روحیه مجاهدت در راه خدا، اخلاق، معنویت و وحدت را در جامعه افزایش دهیم و نسل‌های انقلاب اسلامی را همواره در مسیر عزّت، سعادتمندی و پیروزی‌های پی در پی در مقابل نظام سلطه قرار دهیم.

سرهنگ الهی راد با تأکید بر اهمیت برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس متذکر شد: لازم است این همایش‌ها برگزار و قهرمانان دوران دفاع مقدس تکریم شوند تا ارزش‌های دفاع مقدس به نسلی که جنگ را ندیده‌اند منتقل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار