نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

امروز جبهه مقاومت مسلح و گسترده‌تر شده است

آیت‌الله «حسینی» بیان اینکه ملت ما در دوران دفاع مقدس مقاومت و جهاد کردند و به پیروزی رسیدند، گفت: امروز با یاری خداوند جبهه مقاومت مسلح و گسترده شده و دشمن در محاصره قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۹۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵ - 25September 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد. آیت‌الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، در همایش سراسری تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: از زمان خلقت حضرت آدم جبهه حق و باطل مقابل هم قرار گرفتند همواره جبهه باطل مقابل جبهه حق صف‌آرایی می‌کند افراد شایسته و قهرمان نیز گاهی در جبهه حق نمی‌جنگند و شکست می‌خوردند خیلی از اولیا و انبیا به اهداف عالیه خود نرسیدند و جبهه استکبار پیروز شد. 
 
آیت‌الله حسینی افزود: جهاد فی سبیل الله از واجبات مومنان است که به وسیله آن می‌توان بر هوا و هوس‌ها غلبه کرد و یکی از پایه‌ها و واجبات دین، جهاد است.
 
امروز جبهه مقاومت مسلح و گسترده شده است
 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح با بیان اینکه ملت ما در دوران دفاع مقدس مقاومت و جهاد کردند و به پیروزی رسیدند، افزود: امروز با یاری خداوند جبهه مقاومت مسلح و گسترده شده و دشمن در محاصره قرار گرفته است.
 
«یدالله رحمانی» استاندار و رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش ارزش های دفاع مقدس و مقاومت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امنیت و آرامش امروز در زندگی مرهون فداکاری‌های شهدا است و باید شهدا را سرلوحه کار خود در زندگی قرار دهیم.
 
رحمانی افزود: این افتخار بزرگی برای بنده است که اولین جلسه بعد از معارفه را در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس باشم و تلاش خ‌اهیم کرد که مراسمات از این دست به شکل باشکوه تری برگزار شوند.
 
امروز جبهه مقاومت مسلح و گسترده شده است
 
استاندار و رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشرارزش ارزش های دفاع مقدس و مقاومت استان  کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هدف و توجه اصلی ما باید بر بهبود شاخص‌ها و معیشت مردم که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است، باشد.
 
وی عنوان کرد: استان با وجود بهره مندی ذخایر نفت، گاز، منابع نفتی و طبیعی هنوز نتوانستیم پیوند جدی و اساسی برقرار کنیم لذا امیدواریم به برکت خون شهیدان در چارچوب همدلی و وفاق بتوانیم قدم‌های خوبی در جهت پیشرفت استان قدم برداریم.
 
امروز جبهه مقاومت مسلح و گسترده شده است
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار