امام جمعه موقت بجنورد:

همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، محفل شهدا است

حجت الاسلام و المسلمین موسوی جاجرمی گفت: هفته دفاع مقدس هفته یادآوری رشادت‌ها، ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان و جانبازان در جبهه‌ها است، این جهاد ادامه دارد و هم اکنون رزمندگان جبهه مقاومت با الگوگیری از دفاع مقدس و پیشکسوتان عرصه جهاد و حماسه در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند.
کد خبر: ۶۹۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰ - 25September 2024

همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، محفل شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت الاسلام «سیدمرتضی موسوی جاجرمی» امام جمعه موقت بجنورد در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همایش سراسری تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس تحت عنوان جهاد و مقاومت که امروز (چهارشنبه) با حضور مسئولین استانی برگزار شد، اظهار داشت: همایش سراسری تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس برنامه‌ای مهم و محوری در راستای پاسداشت مقاومت و ایثار رزمندگان و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت است.

وی در ادامه افزود: هفته دفاع مقدس هفته یادآوری رشادت‌ها، ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان و جانبازان در جبهه‌ها است، این جهاد ادامه دارد و هم اکنون رزمندگان جبهه مقاومت با الگوگیری از دفاع مقدس و پیشکسوتان عرصه جهاد و حماسه در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند. پیشکسوتان دفاع مقدس در واقع شهدای زنده‌ای هستند که در میان ما حضور دارند، باید شأن و منزلت و ارزش آنها برای جامعه تبیین و حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: هدف از برگزاری این مراسم که به صورت همزمان و سراسری برگزار می‌شود پاسداشت گوشه‌ای از رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های پیشکسوتان دوران دفاع مقدس است. در واقع بزرگداشت شهدایی است که با حضور همرزمانشان و با یاد و خاطره آنان برگزار می‌شود. این محفل شهدا است و آنها در این محفل حضور دارند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها