مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام:

دفاع مقدس قله افتخار جمهوری اسلامی است

سرهنگ «فولادی» گفت: دفاع مقدس قله افتخار جمهوری اسلامی است و موفقیت در تمامی حوزه‌های سیاسی و فرهنگی و... با تاسی از دفاع مقدس دست یافتنی است.
کد خبر: ۶۹۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷ - 25September 2024
دفاع مقدس قله افتخار جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرهنگ پاسدار «محمدحسین فولادی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس قله افتخار جمهوری اسلامی است و موفقیت‌ها در تمامی حوزه‌های سیاسی و فرهنگی و... با تاسی از دفاع مقدس دست یافتنی است. 
 
وی با بیان اینکه نباید با دیدن جنایات رژیم خبیث صهیونیست ترس در دل‌ها جا بگیرد و ناامید شویم افزود: نظم نوین جهانی در حال شکل گیری است و جمهوری اسلامی در این نظم بخشی از قدرت جهانی خواهد شد.
 
سرهنگ فولادی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در محاصره محور مقاومت قرار دارد و به فضل خداوند آینده از آن ایران و اسلام است.
 
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام عنوان کرد: دفاع مقدس به عنوان یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین رخداد‌های تاریخ معاصر ایران بخش مهمی از هویت ملی و دینی کشور ما را شکل داده است. این واقعه تاریخی صرفاً یک جنگ نظامی نبود، بلکه میدانی برای ظهور و تقویت ارزش‌های انسانی و معنوی مانند ایثار شجاعت، مقاومت و وحدت ملی بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار