استاندار خراسان رضوی مطرح کرد؛

ضرورت معرفی شهید هاشمی‌نژاد به نسل جوان

نظری در دیدار با اعضای گرامیداشت سالگرد شهید هاشمی‌نژاد بر ضرورت معرفی این شهید والامقام به دانش‌آموزان و دانشجویان تاکید کرد.
کد خبر: ۶۹۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲ - 25September 2024

ضرورت معرفی شهید هاشمی‌نژاد به نسل جوانبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در دیدار با اعضای گرامیداشت سالگرد شهید آیت‌الله هاشمی‌نژاد که در محل دفتر استاندار برگزار شد، ضمن تاکید بر مهم بودن قشر دانش‌آموز و دانشجو در برنامه‌های فرهنگی از جمله بزرگداشت شهدا، اظهار داشت: جمعیت هدف ما نسل جدید است و باید برای آن‌ها برنامه داشته باشیم.

وی از شهید هاشمی‌نژاد به‌عنوان یک شخصیت مبارز نام برد و گفت: با توجه به اینکه مبارزه تمام نشده و الان سخت‌تر هم شده، باید نفس و روحیه مبارزه این شخصیت‌ها بیشتر معرفی شود.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه شهدا و فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت منشا اثرگذاری هستند، تصریح کرد: بزرگداشت یک شهید بهانه‌ای است که دور هم جمع شده و ضمن یادی از شهدا، فرهنگ شهید و شهادت را ترویج کنیم.

نظری خاطرنشان کرد: برای مکان‌هایی از جمله فرودگاه، مدارس و محلات می‌توان اقدامات فرهنگی متناسبی را در رابطه با سالگرد شهید هاشمی‌نژاد انجام داد و از ظرفیت‌های موجود استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار