مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

همه افراد حاضر در صحنه جامعه پیشکسوت هستند

سردار «ظفری» با بیان اینکه همه جامعه ما پیشکسوت هستند، گفت: امروز هرکس که در صحنه و چهارچوب وظایفی که دارد عمل کند پیشکسوت است.
کد خبر: ۶۹۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰ - 25September 2024

همه افراد حاضر در صحنه جامعه پیشکسوت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» امروز (چهارشنبه) در پنجمین آیین ملی تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان همدان که در سالن همایش دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد، اظهار داشت: امروز هرکس که در صحنه و چهارچوب وظایفی که دارد عمل کند پیشکسوت است. همه جامعه ما پیشکسوت هستند.

وی افزود: پیشکسوت سردار همدانی و سردار سلیمانی هستند که همواره نسل جوان را دعا می‌کرد و نسبت به این قشر امیدوار بود. این لباس‌ها، لباس فدایی شدن برای نسل جوان ما است با هر تیپ و شکل و قیافه‌ای که هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های جامعه توحیدی این است که آدمها نسبت به هم عاشق و مهربان هستند و اجازه نمی‌دهند کدورت در صحنه افکارشان جاری شود.

این مسئول تصریح کرد: ما می‌خواهیم امت اسلامی تشکیل دهیم در امت اسلامی همه با هم مهربان هستند.

وی متذکر شد: در دفاع مقدس هر کس به دنبال این بود که دیگری را بزرگ کند. چه اتفاقی در دفاع مقدس می‌افتد که حرف امام حرف خدا می‌شود، وقتی دم از دفاع مقدس می‌زنیم به خاطر این ویژگی‌ها است.

سردار ظفری متذکر شد: امروز باید بگردیم دنبال این محبت‌ها و نباید آن را از هم دریغ کنیم، گاهی اوقات قضاوت‌هایی نسبت به یکدیگر داریم که معلوم نیست بر چه اساسی است‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار