مسئول بسیج هنرمندان استان کرمان:

هنرمندان در دوران دفاع‌مقدس نقش مهمی در روحیه رزمندگان داشتند

«منصوری» گفت: هنرمندان و شعرا در دوران دفاع‌مقدس نقش مهمی در ایجاد روحیه بین رزمندگان برعهده داشتند و این قشر هم‌اکنون نیز نقش اساسی در اعتلای فرهنگی و هنری ایران اسلامی دارند.
کد خبر: ۶۹۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳ - 25September 2024

هنرمندان در دوران دفاع‌مقدس نقش مهمی در روحیه رزمندگان برعهده داشتند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان «مجید منصوری» مسئول بسیج هنرمندان استان کرمان امروز در جمع خبرنگاران در اظهار داشت: جشنواره‌های هنری در رشته‌های تئاتر، عکس، هنر‌های تجسمی، موسیقی و فیلم کوتاه طی امسال به همت سازمان بسیج هنرمندان کشور و استان کرمان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: متقاضیان باید آثار خود را براساس فراخوان‌ها به دبیرخانه استانی ارسال کنند و برگزیدگان پس از انجام داوری به مرحله کشوری راه می‌یابند.

مسئول بسیج هنرمندان استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: به‌مناسبت هفته دفاع‌مقدس و به همت سازمان بسیج هنرمندان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، شب شعر «نجوای مقدس» با حضور شعرای دیار سلیمانی در سالن اجتماعات باستانی‌پاریزی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این محفل شهدایی ۳۰ نفر از هنرمندان بسیجی به شعرخوانی با موضوع شهادت و دفاع‌مقدس پرداختند و همچنین مورد تجلیل قرار گرفتند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان با تشکر از حضور شاعران در شب شعر نجوای مقدس بیان داشت: هنرمندان و شعرا در دوران دفاع‌مقدس نقش مهمی در ایجاد روحیه بین رزمندگان برعهده داشتند و این قشر هم‌اکنون نیز نقش اساسی در اعتلای فرهنگی و هنری ایران اسلامی دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها