به مناسبت هفته دفاع مقدس:

مدرسه ۶ کلاسه شهید «مفتح» در شهداد افتتاح شد

مدرسه ۶ کلاسه شهید «مفتح» با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در شهرستان شهداد از توابع استان کرمان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان افتتاح شد.
کد خبر: ۶۹۳۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱ - 25September 2024

مدرسه ۶ کلاسه شهید «مفتح» در شهداد افتتاح شد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان:«رضا رضایی» مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح  این مدرسه با اشاره به گرامی داشت هفته دفاع مقدس و آغاز عملیات ساخت ۱۱۹ مدرسه و افتتاح بیش از ۵۰۰ پروژه آموزشی نیمه تمام در ۳ سال اخیر اظهار داشت: بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، استان کرمان رتبه پنجم کشور را در زمینه تکمیل و ساخت فضاهای آموزشی به خود اختصاص داده است.

وی بهسازی، مقاوم سازی و استاندارد سازی فضاهای آموزشی را یکی از مهم ترین رویکرد های آموزش و پرورش استان دانست و افزود: تجهیزات لازم در تابستان  در این زمینه در قالب طرح شهید عجمیان با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان به شهرستان ها و مناطق استان ارسال شده است.
 
رضایی با اشاره به حضور بیش از ۷۵۰ هزار دانش آموز در مدارس استان در روز اول مهر گفت: با توجه به بررسی های صورت گرفته مشکل خاصی در زمینه بازگشایی مدارس در استان گزارش نشده است.
 
بر پایه این گزارش: مدرسه ۶ کلاسه شهید مفتح در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع با زیربنای ۵۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان در چهارمین روز مهر به بهره برداری رسید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار