مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس تربت حیدریه:

ایثارگران باید به تبیین واقعیت‌های دفاع مقدس بپردازند

باقرزاده با تٱکید بر اینکه ایثارگران باید به تبیین واقعیت‌های دفاع مقدس بپردازند، در تکمیل صحبت خود گفت: اگر ما به عنوان راویان صادق روایت نکنیم؛ برای ما روایت خواهند کرد چرا که دشمن با جنگ ترکیبی به‌ دنبال تحریف دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۹۳۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹ - 25September 2024

ایثارگران باید به تبیین واقعیت‌های دفاع مقدس بپردازندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «مهدی باقرزاده» مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تربت حیدریه صبح امروز در همایش تکریم و تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، که در محل سالن زنده یاد کریمی دانشگاه تربت‌حیدریه، طی سخنانی اظهار داشت: اگر بتوانیم از گنجینه دفاع مقدس استفاده لازم را ببریم؛ بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی برطرف می‌شود، در غیر این صورت مثل خیلی از کشور‌ها منابع کشور به یغما می‌رود.

وی تأکید کرد: دفاع مقدس گنجینه ناتمام شدنی است که تا سال‌ها قابلیت استخراج را دارد که می‌توان این گنجینه و تجربیات را برای نسل جوان تبیین کرد.

باقرزاده با تٱکید بر اینکه ایثارگران باید به تبیین واقعیت‌های دفاع مقدس بپردازند، در ادامه صحبت خود یادآور شد: اگر ما به عنوان راویان صادق روایت نکنیم؛ برای ما روایت خواهند کرد چرا که دشمن با جنگ ترکیبی به‌ دنبال تحریف دفاع مقدس است.

وی در پایان صحبت‌های خود تأکید کرد: رزمندگان حداقل می‌توانند با ضبط خاطرات خود در این نشر همگانی مشارکت داشته باشند، چرا که بیان این خاطرات و عملیات‌ها و نوع رفتار فرماندهان و رزمندگان و انتقال برای نسل جوان بسیار موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار