یادواره شهید حیدری با عنوان «آبروی محله» در روستای اندر برگزار شد

مراسم یادواره شهدا با عنوان «آبروی محله» یادبود شهید منصور حیدری در زادگاه این شهید گرانقدر روستای اندر برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳ - 25September 2024

یادواره شهید حیدری با عنوان «آبروی محله» در روستای اندر برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس،مراسم یادواره شهدا با عنوان «آبروی محله» یادبود شهید منصور حیدری در زادگاه این شهید گرانقدر با سخنرانی سرهنگ احمد قادری از پاسداران و یادگاران دوران دفاع مقدس و با حضور امام جمعه بخش علامرودشت از توابع شهرستان لامرد، عزیزی بخشدار و چند نفر از مسوولین برگزار شد.

سرهنگ قادری در این مراسم بر ضرورت تبیین و فرهنگ‌سازی بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: آنچه امروز باید در جامعه بسط داده شود همین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت‌طلبی است چرا که دشمن از روحیه عاشورایی و شهادت طلبی جوانان انقلابی و متعهد ما هراس دارد.

این راوی دفاع مقدس افزود: شهدا و فرهنگ شهادت بیمه کنندگان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و نسل جوان باید با یاری گرفتن از آموزه‌های دینی و درس های عاشورا ادامه دهنده راه شهید و شهادت باشند و یاد شهدا را هرگز از خاطر فراموش نکنند.

این یادگار دفاع مقدس بیان کرد: بهترین مسیری که می شود انتخاب کرد مسیر شهدا است و در این مسیر نباید کوتاهی کرد.

به گزارش دفاع پرس، بسیجی شهید منصور حیدری فرزند علی در سال ۱۳۴۶ دیده به جهان گشود و‌ از آنجایی که تکواندو کار می کرد، در مسجد محل به بچه‌های مسجد آموزش می داد و در تاریخ ۱۳۶۱/۱۲/۲۸ در منطقه عملیاتی گیلانغرب (سرپل ذهاب) به شهادت رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: شیراز ، فارس ، لامرد ، دفاع مقدس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار