سردار فدوی: دفاع از حق جزو واجبات است که در دوران دفاع مقدس به خوبی انجام شد

جانشین فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی گفت: دفاع از حق جزو واجبات است که در کشور در دوران دفاع مقدس به خوبی انجام شد.
کد خبر: ۶۹۳۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷ - 25September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد دفاع‎مقدس، عصر چهارشنبه در آیین یادواره ۲۸۰۰ شهید شاخص شهرستان اراک در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری مرکزی اظهار داشت: شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس بزرگانی بودند که به تکلیف خود به خوبی عمل کردند و تکریم خانواده شهدا، یک وظیفه‌ی همگانی است و در این راستا رسالت سنگینی بر دوش است.

سردار فدوی: دفاع از حق جزو واجبات است که در دوران دفاع مقدس به خوبی انجام شد

وی ادامه داد: پیامبر خدا، ائمه اطهار (ع) و شهدا پشتوانه انقلاب اسلامی هستند و همه باید مطمئن باشند که حرکت در مسیر شهدا عاقبت بخیری و نتیجه آن ورود به بهشت است.

سردار فدوی عنوان کرد: زمانی که ندای حق انقلاب اسلامی در عالم بلند شد، دشمنان وحشت کردند که اگر این ندا گسترش پیدا کند، بساط سلطه‌گری برمی‌چیند و برای همین از اولین روز پیروزی سحر ۲۴ بهمن‌ماه ۱۳۵۷، دشمنی خود را شروع کردند و مسلحانه جنگیدند.

جانشین فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی گفت: امام راحل بیش از ۴۰ سال برای شروع انقلاب کار و زحمت کشیده بود و نهضت اسلامی را رقم زد. دشمنان برای اینکه انقلاب اسلامی را به شکست برسانند همه کاری انجام دادند، اما هرچه به جلو رفتند دیدند که زور انقلاب اسلامی خیلی زیاد است و هر روز توان خود را اضافه کردند و از عوامل داخلی هم بهره‌گیری کردند اما هر بار با شکست همراه شدند.

وی تصریح کرد: ندای حق امام راحل در بعدازظهر ۳۱ شهریورماه سال ۵۷ شور و نشاطی را در ملت ایران ایجاد کرد که مردم سراسیمه خود را به جبهه‌های جنگ رساندند و به جهاد مقدسی که نسل به نسل شنیده بودند، پیوستند. همه مردم دلداده بودند تا به جبهه‌های حق علیه باطل خود را برسانند و رشادت‌ها، بزرگی‌ها و شجاعت‌های این دوران باید دائم گفته شود.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: دفاع از حق جزو واجبات است که در کشور در دوران دفاع مقدس به خوبی انجام شد. خداوند خود وعده پیروزی در جبهه حق را داده و می‌فرماید حزب خدا همیشه پیروز است و حزب شیطان پیروز نیست.

وی متذکر شد: نفس برخی از پاسداران انقلاب اسلامی به جبهه مقاومت اسلامی در یمن خورد و آنها نیز قدرتمند شدند و در برابر همه ایستادند، ناو هواپیمای آمریکایی و کشتی‌ها زدند و آمریکا و اروپائیان هیچ‌غلطی نتوانستند برای رزمندگان مقاومت بکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار