نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان:

روحیه جهادی رمز موفقیت در عرصه‌های مختلف است

حجت‌الاسلام «مرادبیگی» گفت: هر جا که ما با روحیه جهادی وارد عمل شویم، موفق خواهیم بود. مدیران جهادی، رمز موفقیت ما در عرصه‌های مختلف هستند.
کد خبر: ۶۹۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۲ - 26September 2024

روحیه جهادی رمز موفقیت در عرصه‌های مختلف استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «وعد مرادبیگی» نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان با تبریک هفته دفاع مقدس، به اهمیت فرهنگ جهاد و ایثار در تاریخ کشور اشاره کرد و اظهار داشت: فرهنگ جهاد و شهدا، میراثی است که پیشکسوتان دفاع مقدس برای ما به یادگار گذاشته‌اند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود: هر جا که ما با روحیه جهادی وارد عمل شویم، موفق خواهیم بود. مدیران جهادی رمز موفقیت ما در عرصه‌های مختلف هستند.

این مسئول به تأثیرات مثبت مدیریت جهادی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رزمندگان و شهدا با روحیه جهادی خود، هشت سال دفاع مقدس را مدیریت کردند و این امر باعث ایجاد عظمت و اقتدار برای کشور شد.

وی به تأثیرات فرمایشات مقام معظم رهبری بر اقتصاد جهانی اشاره کرد و ابراز داشت: فرمایشات ایشان در حال حاضر بر بورس و اقتصاد دنیای غرب تأثیرگذار است.

حجت‌الاسلام «مرادبیگی» در ادامه به ضرورت حمایت از پروژه‌های زیست‌محیطی و جنگل‌کاری اشاره کرد و متذکر شد: ما نیاز به روحیه جهادی در کاشت درخت و حفظ منابع طبیعی داریم. این اقدامات نه تنها به بهبود وضعیت محیط زیست کمک می‌کند، بلکه نشاط و امید را در جامعه افزایش می‌دهد.

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان به تلاش‌های صورت‌گرفته در استان ایلام برای ایجاد جنگل و حفظ منابع طبیعی اشاره کرد و بیان داشت: این اقدامات باید مورد حمایت قرار گیرد تا بتوانیم از این سرمایه‌های ملی به خوبی محافظت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار