علایی‌مقدم: جبهه مقاومت آینه تمام‌نمای فرهنگ دفاع مقدس است

رئیس کمیسیون مرکزی ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه دفاع مقدس درس بزرگی است که باید از آن بیاموزیم، گفت: بیداری اسلامی، جبهه مقاومت و استکبارستیزی در دانشگاه‌های آمریکا و کشور‌های اروپایی آینه تمام‌نمای روحیه جهادی و فرهنگ دفاع مقدس است. 
کد خبر: ۶۹۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱ - 26September 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «شاهپور علایی مقدم» رئیس کمیسیون مرکزی ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی صبح امروز (پنج‌شنبه) در سی و ششمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد که در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار داشت: امروز گردهم آمدیم تا از جامعه‌ای تشکر کنیم که زمان جنگ با تقدیم جان خود عزت، شرف و افتخار برای کشور آفرید. 

مسئول ایثارگران جهاد کشاورزی: جبهه مقاومت آینه تمام‌نمای فرهنگ دفاع مقدس است

علایی‌مقدم با بیان اینکه در روزشمار هفته دفاع مقدس امروز تحت عنوان فرماندهان، قهرمانان و  عزت‌آفرینی نامگذاری شده است، گفت: پیشکسوتان سرمایه‌های ارزشمند و بی‌بدیلی هستند که نامشان در تاریخ ماندگار شده است. 

رئیس کمیسیون مرکزی ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه جهاد سازندگی سال ۵۸ با فرمان امام پایه‌گذاری شد، گفت: امروز روحیه جهادی به یک فرهنگ بین‌المللی تبدیل شده است. 

وی اضافه کرد: عراق با حمایت آمریکا و ۱۶ کشور دنیا زمانی به ایران حمله کرد که هنوز پایه‌های انقلاب مستحکم نشده بود و جهادگران با پشتوانه مردمی وارد عرصه شدند؛ جهادگران بدون جنگ‌افزار مدرن و آموزش در کنار دیگر یگان‌ها تا آخرین قطره خون خود در مقابل دشمن ایستادگی کردند. 

علایی‌مقدم خاطرنشان کرد: جهاد سازندگی و واحد مهندسی رزمی با تقدیم سه هزار و ۴۰۰ شهید، ۲۲ هزار جانباز که نیمی از آنها نیرو‌های مردمی بودند در تاریخ ماندگار شدند. 

وی با بیان اینکه دفاع مقدس درس بزرگی است که باید از آن بیاموزیم، اظهار کرد: بیداری اسلامی، جبهه مقاومت و استکبارستیزی در دانشگاه‌های آمریکا و کشور‌های اروپایی آینه تمام‌نمای روحیه جهادی و فرهنگ دفاع مقدس است. 

رئیس کمیسیون مرکزی ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه ۵۴۰ هزار اعزام توسط جهادگران صورت گرفت، گفت: بسیج و جهاد دو مدل و ابتکار بودند که امروز به فرهنگ تبدیل شده و دیگر کشور‌ها در حال الگوگیری هستند. 

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها