فرمانده دفاع مقدس:

تقویت غیرت دینی تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند

سردار احمدی گفت: غیرت دینی باید حفظ شود چراکه عامل نجات در بزنگاه‌های خطرناک است همانگونه که غیرت دینی ملت و جوانان ایران توطئه‌ای را که برای ساقط کردن جمهوری اسلامی طرح‌ریزی شده بود به نقطه خلق آبرو و عزت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل کرد.
کد خبر: ۶۹۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴ - 26September 2024

تقویت غیرت دینی تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامرضا احمدی» از فرماندهان دفاع مقدس در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در سرخس اظهار داشت: دفاع مقدس جزو روز‌های خدایی است که اگر بعد از شهیدان حق آن را ادا می‌کردیم به پسروی در بعضی از ارزش‌ها گرفتار نمی‌شدیم. 

 وی افزود: دفاع ملت ما دفاعی است که می‌تواند رزق و روزی مطهر ملت ما را تا تحویل پرچم توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به دست امام زمان (عج) تامین کند؛ بر همین اساس آنچه در دفاع مقدس گذشت را باید تکریم کرد و تا همیشه زنده نگه داشت.

فرمانده اسبق سپاه امام رضا علیه‌السلام تأکید کرد: غیرت دینی باید حفظ شود چراکه عامل نجات در بزنگاه‌های خطرناک است و تهدید علیه ملت را به فرصت تبدیل می‌کند همانگونه که غیرت دینی ملت و جوانان ایران توطئه‌ای که برای ساقط کردن جمهوری اسلامی طرح‌ریزی شده بود به نقطه خلق آبرو و عزت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل کرد.

سردار احمدی وجه تشابه جنگ تحمیلی و جنگ غزه را حمایت بین‌المللی از دولت متخاصم دانست و تصریح کرد: میزان بمبی که در غزه به مساحت ۳۶۰ کیلومتر مربع ریخته شده است معادل کل مواد انفجاری غیر از بمب اتم است که در جنگ جهانی دوم استفاده شده است.

وی بیان داشت: در یکی از روزنامه‌های بینالمللی بعد از حملات ایالات متحده آمریکا با همراهی بریتانیا به یمنی‌ها آمده است این پاسخ نشان می‌دهد اهرم سیاسی واشنگتن و دیپلماسی آن ناکارآمد است اقتدارش مورد تمسخر واقع شده، آمریکا دیگر در خاورمیانه قدرت نظامی نیست قدرت نوظهور ایران است و این به برکت امام خمینی (ره) و خون مطهر شهیدان و مقاومت ملت ما است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها