سرلشکر صفوی: رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسائل منطقه بهترین راهنما هستند

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: نسبت به مسائل منطقه‌ای باید هوشیار باشیم و تشخیص کار را به رهبری بسپاریم که قطعا ایشان بهترین راهنما هستند چرا که تدابیر ایشان فراتر از شخص، فرد و گروه و جناح خاصی است.
کد خبر: ۶۹۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳ - 26September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرلشکر «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجیان که صبح امروز در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: بسیاری از شهدای قزوین همچون الیاس چگینی و شیخ‌فضلی کسانی بودند که ما در خط مقدم همراهشان می‌جنگیدیم.

وی افزود: مردان و زنان قزوین شجاع و ولایت‌مدار هستند و افراد صبور، فداکار و قهرمانی را تربیت کردند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با پرسش این سوال که فلسفه حضور شما در این میدان در این هفته چیست، تصریح کرد: شما فرزندان عزیز، مردم دلاور و قهرمان استان قزوین در این تجمع بزرگ و افتخارآفرین آمدید تا بگوئید با همت و اراده فولادین گام دوم را تحقق خواهید بخشید.

سرلشکر صفوی ادامه داد: در این چهل سال پدران و مادران شما زحمت کشیدند تا شما را به اینجا رساندند و حالا بر اساس منشور حضرت آقا نوبت نسل شماست که با شهدای مدافع حرم عهد و پیمان ببندید و تا جان در بدن دارید وفاداران این خون‌های به حق ریخته باشید.

این مسئول اضافه کرد: ما نیرو‌های مسلح از جنس مردم و از مردمیم و فدای قرآن و انقلاب و رهبری هستیم که همراه مردم و خدمتگزار آنها خواهیم ماند.

وی اضافه کرد: فلسفه حضور شما، آمادگی در همه عرصه‌های امنیتی، سازندگی و فرهنگی و... است.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با اشاره به اینکه جنگ ترکیبی، جنگ تغییر در اذهان در نهاد‌ها و ارزش‌هاست عنوان کرد: وقتی لباس و چهره‌ها و نظم شما را می‌بینم یاد زمان جنگ می‌افتم زمانی که حتی همین یک دست لباس نظامی و به اندازه انگشتان دست آرپی‌جی و تجهیزات نداشتیم، اما امروز به فضل الهی یک ارتش و سپاه و دولت قدرتمند داریم، این محصول کمی نیست لذا آمادگی‌ها را باید بیشتر کنیم.

سرلشکر صفوی با اظهار امیدواری که به برکت هفته دفاع مقدس امیدواریم آمادگی روحی، معنوی، فکری و جسمی مردم بیش‌تر شود بیان داشت: چند خواهش و توصیه در این تجمع داریم اولاً فرهنگ معارف و ارزش‌ها دفاع مقدس را خوب یاد بگیرید.

این مسئول ادامه داد: بسیجی بودن یک فرهنگ است و باید آن را خوب بفهمیم و به آن عمل کنیم و در هرجایی که هستیم اعم از دانشگاه و مدرسه و خانواده عامل باشیم.

وی یادآور شد: به صورت فردی، راوی یک شهید باشیم، به سر مزارش برویم قرآن بخوانیم به دیدار خانواده شهدا و جانبازان و شیمیایی برویم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با تاکید بر کار مطالعاتی در حوزه شهدا اضافه کرد: در زمان بحران و خطر، این اندیشه و روش شهداست که قدرت تصمیم‌گیری و حل مشکل را ایجاد می‌کند.

صفوی با بیان اینکه تغییر و تحول محیط پیرامون خود را بشناسید، تصریح کرد: نباید عوامل محیطی و فضای مجازی شما را تحت تاثیر قرار دهد و باید تحت عمل صالح باشیم به طوری که هر روز یک عمل صالح و بهترین کار در یک زمان و مکان قرار دهیم.

این مسئول عنوان کرد: روزی چند ساعت با امام زمان ارتباط برقرار و صحبت کنید حتی شده با یک سلام، امام و شهدا زنده هستند و همه چیز را ناظر و یاور هستند

وی خاطرنشان کرد: ما در یک شرایط فوق‌العاده حساس داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی قرار گرفتیم و باید تاملی در فرمایشات رهبری داشته باشیم.

سرلشکر صفوی ابراز داشت: در جنگ غزه و چند روزه لبنان که آغاز شده فقط اسرائیل در میدان نیست بلکه آمریکا حامی و عامل اصلی این جریان است.

این مسئول تصریح کرد: نسبت به مسائل منطقه‌ای باید هوشیار باشیم و تشخیص کار را به رهبری بسپاریم که قطعا ایشان بهترین راهنما هستند چراکه تدابیر ایشان فراتر از شخص، فرد و گروه و جناح خاصی است و فراملی فکر‌ و عمل می‌کنند؛ ما فرزندان ایران هستیم به مقام معظم رهبری اقتدا می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار