وداع مردم قدرشناس «چالوس» با شهید مدافع امنیت

مردم قدرشناس شهرستان «چالوس» امروز با پیکر شهید مدافع امنیت استواریکم شهید «پوریا عبادی جامخانه» وداع کردند.  
کد خبر: ۶۹۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳ - 26September 2024

وداع مردم قدرشناس «چالوس» با شهید مدافع امنیتبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت استواریکم شهید «پوریا عبادی جامخانه» امروز پنجشنبه پنجم مهر در شهرستان چالوس با حضور فرماندهان، مسئولان ارشد نظامی و انتظامی و کارکنان نیرو‌های مسلح استان و سردار «فتحی زاده» رئیس سازمان حفاظت اطلاعات فراجا برگزار شد.

مراسم وداع با این شهید گرانقدر امروز در محل خدمت وی در شهر مرزن آباد با حضور همرزمانش و مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان چالوس برگزار شد و سپس نماز بر پیکر این شهید توسط امام جمعه شهرستان اقامه شد.

سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران ضمن قدردانی از حضور گرم و پرشور مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان چالوس و استقبال از این شهید و نیرو‌های مسلح استان، گفت: مراسم وداع با پیکر این شهید جان برکف امسب در زادگاهش روستای جامخانه میاندورود برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پیکر این شهید شجاع و دلیر فردا جمعه بر روی دستان مردم شهیدپرور مازندران در شهر سورک میاندورود تشییع و در زادگاهش روستای جامخانه خاکسپاری خواهد شد.

استواریکم شهید «پوریا عبادی جامخانه» در روز سه شنبه سوم مهر سال جاری در درگیری با سارقان مسلح در محور کندوان مجروح و به فیض رفیع شهادت نائل آمد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها