استاندار خرسان جنوبی از نمایشگاه "دفاع ماندگار" بازدید کرد

استاندار خراسان جنوبی، عصر امروز از نمایشگاه" دفاع ماندگار" بازدید کرد.
کد خبر: ۶۹۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵ - 26September 2024

استاندار خرسان جنوبی از نمایشگاهبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جمعی از مسئولان عصر امروز پنجشنبه (۵ مهر) از نمایشگاه "دفاع ماندگار" بازدید کرد.

این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس با مشارکت نیرو‌های مسلح در مرکز استان برپا شده است. 

نیرو‌های مسلح مستقر در استان در این نمایشگاه با مشارکت یگان‌های نظامی و انتظامی در ۱۷ غرفه شامل موکب فرهنگی مادران مقاومت، پایگاه هوایی شهید حسینی، بیمارستان منطقه‌ای بوعلی نزاجا (درمانگاه سیار)، تجهیزات فاوایی و جنگ نوین، غرفه کودکان، روایتگری، تونل ۱۴۱۹، غرفه تیراندازی و ... بخشی از تجهیزات و ادوات دفاعی و نظامی خود را به نمایش عموم گذاشته‌اند.

این نمایشگاه با رویکرد آشنایی مردم با دستاورد‌های نظامی و فعالیت‌های تخصصی نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی برپا شده است.

نمایشگاه "دفاع ماندگار" تا هفتم مهرماه در محوطه پشت اداره کل تبلیغات اسلامی استان در شهر بیرجند دایر و از ساعت ۱۶ الی ۲۰ شب به روی علاقه‌مندان باز است.

شایان ذکر است؛ همزمان با چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس ۲۴۰ عنوان برنامه در قالب هزار و ۵۲۸ فعالیت در استان پیش بینی شده که با همکاری دستگاه‌های مختلف در حال برگزاری است.

انتهای‌پیام/

نظر شما
پربیننده ها