معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش: 

خانواده با انتقال ارزش‌ها تقویت بنیان جامعه را رقم می‌زند

امیر یوسفی خوش‌قلب گفت: خانواده با انتقال ارزش‌‌های اخلاقی و دینی به نسل‌‌های آینده می‌تواند به تقویت بنیان‌‌های جامعه کمک کند و گام مهمی در این راستا بردارد.
کد خبر: ۶۹۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷ - 26September 2024

خانواده با انتقال ارزش‌ها تقویت بنیان جامعه را رقم می‌زندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ «محمد یوسفی خوش‌قلب» معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی، در آیین اختتامیه نخستین جشنواره چهار فرزندی‌‌های نیروی پدافند هوایی ارتش که به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام برگزار شد، با بیان اینکه تربیت صحیح فرزندان بیش از پیش به‌عنوان یک مسئله حیاتی مطرح شده است، اظهار داشت: خانواده‌ها با سرمایه‌‌گذاری بر روی تربیت فرزندان خود، نه تنها آینده روشن‌تر برای آن‌ها رقم می‌زنند، بلکه به جامعه نیز هدیه‌ای ارزشمند تقدیم می‌‌کنند.

وی افزود: خانواده‌ها باید به‌عنوان اولین و مهم‌ترین آموزگاران فرزندان خود، به آن‌ها ارزش‌ها و مهارت‌های لازم برای زندگی در جامعه را آموزش دهند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه فرزندان تربیت‌شده، آینده‌سازان جامعه هستند، تصریح کرد: فرزندان با ارزش‌هایی که در خانواده آموخته‌اند، به جامعه خدمت و به پیشرفت آن کمک می‌کنند و همچنین افزایش مشارکت اجتماعی و تقویت انسجام ملی، از جمله نتایج مثبت تربیت صحیح فرزندان بشمار می‌رود.

امیر یوسفی خوش‌قلب، خانواده را مهمترین رکن اصلی جامعه دانست و گفت: نقش خانواده به‌عنوان اولین و مهم‌‌ترین نهاد اجتماعی بیش از پیش آشکار شده است و خانواده رکن اصلی جامعه، نقش بسزایی در شکل‌‌گیری شخصیت، ارزش‌ها و باورهای افراد ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه نقش خانواده در حفظ هویت و ارزش‌‌های سنتی جامعه بیش از پیش پررنگ شده است، خاطرنشان کرد: خانواده با انتقال ارزش‌‌های اخلاقی و دینی به نسل‌‌های آینده می‌تواند به تقویت بنیان‌‌های جامعه کمک کند و گام مهمی در این راستا بردارد.

در پایان از کارکنان و خانواده‌‌های شرکت‌کننده در این مراسم با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار