دیوارنگاره «از حماسه دیروز تا حماسه امروز» در مشهد رونمایی شد

دیوارنگاره «از حماسه دیروز تا حماسه امروز» در مساحت ۸۰۰ متر مربع و ترسیم چهره ۴۰ شهید واحد مخابرات یگان‌های رزم خراسان مشهد رونمایی شد.
کد خبر: ۶۹۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳ - 26September 2024

دیوارنگاره «از حماسه دیروز تا حماسه امروز» در مشهد رونمایی شدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس دیوارنگاره «از حماسه دیروز تا حماسه امروز» با ۸۰۰ متر مربع مساحت که در آن چهره ۴۰ شهید واحد مخابرات یگان‌های رزم خراسان توسط «احمد منصوب» هنرمند مشهدی بر آن نقش بسته است با حضور «محمدرضا قلندر شریف» شهردار مشهد، اعضای شورای شهر، جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده شهدا در چهار راه خیام رونمایی شد.

قلندرشریف در این مراسم اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردان جوان این سرزمین است که شجاعانه در راه دفاع از دین و سرزمین خود، جان خود را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند و‌ این امر سبب شد تا نهال انقلاب به درختی تناور و استوار تبدیل شود.

وی افزود: امروز هنرمندان باید با هنر خود این دلاورمردی‌ها را به جامعه معرفی کنند. هر شهید، نماد ایثارگری است و باید این رشادت آنان با قلم هنرمندان نگاشته شود.

شهردار مشهد گفت: مدیریت شهری با در نظر گرفتن چنین برنامه گ‌هایی در نظر دارد تا یاد و خاطره شهدا را گرامی و زنده نگه دارد. اقدامات شهرداری مشهد در این دوره جهت زنده نگه داشتن یاد ‌و خاطره شهدا بسیار ویژه بوده است.

قلندرشریف عنوان داشت: یکی از مهمترین کارهای ویژه نصب پلاک‌های افتخار سردرب منازل شهدا بوده است. همچنین با اکران و نصب تصاویر شهدا در معابر و میادین سطح شهر به مردم یادآوری می‌شود که ما مدیون خون شهیدان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها