با حضور استاندار ایلام، مدیران و اصحاب رسانه استان؛

قرارگاه رسانه‌ای اربعین در پایانه شهید سلیمانی مرز مهران جانمایی شد

با حضور «بهرام‌نیا»، مدیران استانی و جمعی از اصحاب رسانه استان، قرارگاه رسانه‌ای اربعین برای فعالیت خبرنگاران در پایانه شهید سلیمانی مرز مهران جانمایی شد.
کد خبر: ۶۹۴۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۲ - 27September 2024
قرارگاه رسانه‌ای اربعین در پایانه شهید سلیمانی مرز مهران جانمایی شدبه گزارش خبرنگاردفاع‌پرس از ایلام، همزمان با ورود پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام به وطن از طریق مرز مهران، با حضور «بهرام‌نیا» استاندار ایلام، مدیران استانی و جمعی از اصحاب رسانه استان، قرارگاه رسانه‌ای اربعین برای فعالیت خبرنگاران در پایانه شهید سلیمانی مرز مهران جانمایی شد.
 
 «بهرام‌نیا» استاندار ایلام در آیین جانمایی این قرارگاه، اظهارداشت: این قرارگاه به پاس خدمات ارزشمند خبرنگاران در اربعین، ساخته می‌شود و خبرنگاران انشاالله در سال آینده به انعکاس اخبار و وقایع اربعین در این قرارگاه خواهند پرداخت.
 
وی افزود: این قرارگاه بنا به درخواست خبرنگاران در نشست هفته اخیر استاندار ایلام با خبرنگاران ساخته می‌شود که امروز این قرارگاه در جوار قرارگاه رسانه‌ای صدا و سیما در پایانه شهید سلیمانی مرز مهران جانمایی شد و طی یک ماه آینده عملیات اجرایی آن توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آغاز می‌شود.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها