خاطراتی از آیت الله جوادی آملی در ویژه‌نامه روحانیت و دفاع مقدس

ویژه‌نامه «روحانیت و دفاع مقدس» با موضوعاتی همچون خاطرات آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی از دوران حماسه و ایثار، همزمان با هفته دفاع مقدس در مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه رونمایی شد.
کد خبر: ۶۹۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱ - 27September 2024

خاطراتی از آیت الله جوادی آملی در ویژه‌نامه روحانیت و دفاع مقدسبه گزارش دفاع‌پرس از قم، همزمان با ایام گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد حماسه بزرگ ملت ایران، آیین رونمایی از ویژه‌نامه «روحانیت و دفاع مقدس» با حضور حجج‌اسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و حمید ملکی قائم مقام مدیر حوزه علمیه قم و جمعی از ایثارگران و روحانیون جانباز ۷۰ درصد در مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه برگزار شد.

شماره اول ویژه نامه روحانیت و دفاع مقدس با موضوع تبیین نقش و عملکرد روحانیت در دفاع هشت ساله در ۱۶۰ صفحه به سردبیری رمضانعلی عزیزی از سوی هفته نامه افق حوزه منتشر شده است.

«ردای سرخ شهدای روحانیت از استاد جـواد محدثی»، «الگوی مدیریت امام خمینی(ره) در جنگ تحمیلی»، «مدیریت راهبردی امام خامنه‌ای در ۸ سال دفاع مقدس»، «نقش آیت‌الله‌العظمی گلپایگانی (ره) در دفاع مقدس»، «آیت‌الله‌العظمی تبریزی (ره): رزمندگان اسلام بهترین انسان‌های روی زمین»، «خاطراتی از آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی در دوران دفاع مقدس»، «آیت‌الله شهید صدوقی (ره)، پشتیبانی محکم برای رزمندگان دفاع مقدس»، «شهید آیت‌الله مدنی (ره) به روایت خاطرات یاران و همراهان»، «مجتهد بزرگ مازندرانی که ۸۰ نفر از شاگردانش شهید شدند»، خاطرات آیت‌الله شیخ ابوالحسن ایازی (ره) از دفاع مقدس» و ... فهرست برخی عناوین منتشر شده در این ویژه‌نامه است.

همچنین «خاطراتی از جبهه‌های غرب و جنوب کشور، گفتگو با آیت‌الله سیفی مازندرانی»، «خاطرات ۳۰ ماهه شهید آل‌هاشم از دوران دفاع مقدس»، «گنجِ جنگ را به مردم نشان دهیم، دو ساعت گپ‌وگفت با یک جانباز روحانی و استاد دانشگاه»، «ناگفته‌هایی از اتفاقات شگفت‌انگیز در دفاع مقدس، گفتگو با حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی»، «خاطرات شنیدنی از طلبه جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس، گفتگو با روحانی جانباز محمدحسن حسن‌زاده فومنی»، «روایتی روان از خاطرات شهدای والامقام چمران، آوینی، قنوتی و تلخ و شیـرین‌های دوران اسارت، گفتگو با حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی نریمی‌سا»، «گوشه‌هایی از تاریخ هشت سال دفاع مقدس، به روایت حجت‌الاسلام عزت‌الله مرتضایی»، «خاطراتی از ایام دفاع مقدس، گفتگو با حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم احمدی‌نژاد» و ... از دیگر عناوین این ویژه نامه می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار