دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

شب سخت تل‌آویو در پی حمله موشکی یمنی‌ها/ ۲ میلیون صهیونیست در جستجوی پناهگاه

پس از حملات موشکی یمن، ارتش اشغالگر اذعان کرد که دست‌کم یک موشک بالستیک به تل‌آویو برخورد کرده و در جریان آن ۱۷ صهیونیست زخمی شده و بیش از ۲ میلیون صهیونیست نیز به پناهگاه‌ها فرار کردند.
کد خبر: ۶۹۴۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴ - 27September 2024

گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: در حالی که ارتش اشغالگر مدعی شلیک تنها یک موشک بالستیک از یمن به تل‌آویو با به صدا درآمدن آژیر خطر در سحرگاه روز جمعه شده، اما رسانه‌های عبری از اصابت سه موشک از یمن خبر دادند و اذعان کردند که بیش از ۱۷ صهیونیست زخمی شده‌ و افزودند که آژیر خطر در تل‌آویو و دیگر شهرک‌های جنوب آن، در شهرک «گوش دان»، در «دشت ساحلی» و «شارون» در شمال آن به صدا درآمد.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین گزارش دادند که فعالیت فرودگاه بن‌گوریون پس از شلیک موشک به سمت «مرکز» (مرکز فلسطین اشغالی) متوقف شد و اشاره کردند که فرودگاه «برای مدتی برخاست و فرود هواپیما‌ها را به حالت تعلیق درآورد».

رسانه‌های عبری در ادامه نوشتند: بیش از ۲ میلیون شهرک نشین پس از پرتاب موشک‌هایی از یمن و رسیدن به مرکز اسرائیل به پناهگاه‌ها گریختند. طبق اذعان گزارش رسانه‌های عبری، بر اثر وحشت و ازدحام جمعیت شهرک نشینان در هنگام فرار به پناهگاه‌های تل‌آویو، چندین تن زخمی و مصدوم شدند.

در جریان این رویداد در تل‌آویو، شبکه ۱۴ عبری از پدافند هوایی اشغالگران انتقاد و تاکید کرد که «اخیراً در جنوب بسیار ضعیف بوده است» و تاکید کرد که این موضوع باعث نگرانی است.

در همین خصوص، منابع ارشد یمنی به المیادین گزارش دادند که این عملیات بیش از یک نقطه را هدف قرار داد و پیامی به اشغالگران اسرائیلی ارسال کرد که «دشمن باید یافای اشغالی (تل‌آویو) را ناامن بداند.

این منابع توضیح دادند که بیانیه نیرو‌های مسلح یمن شامل تحولات رخ داده و شامل جزئیات عملیات است که آنها آن را کیفی و دقیق توصیف کردند.

این منابع خاطرنشان کردند: نمی‌توان به روایت اشغالگران اسرائیل استناد کرد و همه باید منتظر بیانیه نیرو‌های مسلح یمن باشند که طی ساعات آینده منتشر خواهد شد.

علی القحوم، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن نیز با بیان اینکه حمایت از غزه تا زمان اتمام محاصره غزه متوقف نخواهد شد، تصریح کرد: عملیات‌های «راهبردی، موثر و بزرگ یمنی‌ها در پنجمین مرحله ادامه دارند و این چیزی است که عبدالملک حوثی بر آن تأکید کرده است.»

شب سخت تل‌آویو در پی حمله موشکی یمنی‌ها/ ۲ میلیون صهیونیست در جستجوی پناهگاه

حمله به سرزمین‌های اشغالی فقط محدود به حملات یمنی‌ها نشد، مقاومت اسلامی عراق نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله جدیدی را علیه رژیم صهیونیستی صورت داده است. بر اساس بیانیه صادرشده از سوی مقاومت اسلامی عراق طی این عملیات هدفی در جولان اشغالی مورد حمله قرار گرفته است.

در این بیانیه آمده است: رزمندگان ما صبح امروز برای سومین بار هدفی را در جولان اشغالی با پهپاد مورد حمله قرار دادند.

کمی پیش‌تر نیز مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که هدفی حیاتی را در فلسطین اشغالی با موشک «الارقب» (کروز پیشرفته) هدف قرار دادیم و بر تداوم حملات خود به مواضع دشمن با شتابی فزاینده تاکید می‌کنیم.

پیش از آن نیز مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی دشمن صهیونیست در بلندی‌های جولان اشغالی خبر داده بود.

مقاومت اسلامی لبنان نیز حملات گسترده موشکی به فلسطین اشغالی انجام داده است. چندین موشک میان‌برد از سمت لبنان به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است. 

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صدای انفجارهایی شدید در منطقه اشغالی «حیفا» و حومه آن به گوش رسیده است. این رسانه‌ها اذعان کردند که چندین موشک به منطقه‌های اشغالی «حیفا» و «کریوت» اصابت کرده است.

انتهای پیام/ 411

برچسب ها: حزب الله ، لبنان ، مقاومت ، یمن
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار