فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

نیروهای مسلح الگوی موفق مدیریت جهادی هستند

سردار شجاع گفت: آنچه که مدیریت جهادی را از سایر مدیریت‌ها متمایز می‌کند، هدایت امور در شرایط غیرعادی است؛ بر همین اساس امیدوار هستیم سایر دستگاه‌های اجرایی نیز به نسخه نیروهای مسلح در حوزه مدیریت جهادی تأسی کرده و به آن عمل کنند.
کد خبر: ۶۹۴۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹ - 27September 2024

نیروهای مسلح الگوی موفق مدیریت جهادی هستندسردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان رضوی در تبیین چگونگی نمود مدیریت جهادی در بدنه مدیریتی کشور اظهار داشت: در شرایطی که کشور ایران بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در نزدیکی‌های فتح قله است، نبایستی هیچ یک از مسئولان و حتی مردم در انجام وظایفی که بر عهده دارند، کوتاهی داشته باشند.

وی در تکمیل صحبت خود افزود: بر همین اساس، روش‌های عادی و متداول جوابگوی مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی نخواهد بود و تنها با حرکت جهادی این امر محقق می‌شود.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در ادامه یادآور شد: بحمدالله نیروهای مسلح تحت امر فرمانده معظم کل قوا هستند و بر همین اساس؛ معتقدم که در این بخش از مجموعه مدیریتی کشور، مدیریت جهادی تاکنون نمود بیشتری داشته است چراکه پیشرفت‌های مختلف در عرصه‌های دفاعی، امنیتی و مراقبتی در کشور با رویکرد جهادی محقق شده است.

سردار شجاع تشریح کرد: اگر قرار بر این باشد که اعتبارات، امکانات و هر آنچه مورد نیاز حوزه مدیریتی ما است، تامین باشد و شرایط نیز عادی و با ثبات باشد، در چنین موقعیتی؛ همه توانایی انجام و مدیریت کارها را دارند.

وی در پایان صحبت خود تأکید کرد: آنچه که مدیریت جهادی را از سایر مدیریت‌ها متمایز می‌کند، هدایت امور در شرایط غیرعادی است؛ بر همین اساس امیدوار هستیم سایر دستگاه‌های اجرایی نیز به نسخه نیروهای مسلح در حوزه مدیریت جهادی تأسی کرده و به آن عمل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار