دبیر جامعه روحانیت شیراز:

موشک‎‌های دشمن نمی‌تواند مانع تحقق اراده الهی شود

حجت الاسلام والمسلمین «طاهری» گفت: نور خدا که با خون شهدا شعله‌ور شده خاموش شدنی نیست و با بمب و موشک نمی‌توان مانع از تحقق اراده ی خدا شد.
کد خبر: ۶۹۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴ - 27September 2024

موشک‎‌های دشمن نمی‌تواند مانع تحقق اراده الهی شودبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام «محی‌الدین طاهری» دبیر جامعه روحانیت شیراز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: اگر اسلام توانست عالم را در نوردد و به این عظمت برسد به دلیل مجاهدت‌های جانی حضرت علی علیه السلام و مجاهدت‌های مالی همسر بزرگوار پیامبر اکرم یعنی حضرت خدیجه (س) بود که دو بازوی پیامبر (ص) در تکمیل رسالت و نبوت ایشان بودند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز خاطرنشان کرد: در همین کشور آمریکا که سردمداران آن عامل جرم، جنایت و فساد در جهان هستند شاهد تاثیر وقف‌های بزرگی که از سوی مردم این کشور می شود هستیم و نمی توان نقش وقف را در پیشرفت‌های این کشور نادیده گرفت و به عنوان مثال دانشگاه‌های بزرگ آمریکا مانند استنفورد، ‌هاروارد و ام آی تی غالباً با کمک‌های مردم و به صورت وقف اداره می‌شوند و اینجا است که می بینیم اگر کشورهای غربی توانسته اند مغزهای عالم را جمع کنند به وسیله وقف‌ها و کمک‌های مردمی آنها است.

مسئول حوزه  علمیه محمودیه گفت: برای اینکه عظمت دفاع مقدس را متوجه شوید توصیه می‌کنم تاریخ 250 سال گذشته کشور را مطالعه کنید که چطور نزدیک به 2 میلیون متر مربع از خاک این سرزمین از دست رفت و در زمان رضاخان تمام کشور به تصرف خارجی‌ها در آمد و فرزند او بحرین را از خاک کشور جدا کرد اما جوانان این مرز و بوم در هشت سال جنگ تحملی با خون خود اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمن بیفتد.

حجت الاسلام طاهری افزود: به تبلیغات رسانه ای ابرقدرت‌های پوشالی توجه نکنید چرا که این‌ها در حال پوسیدن از درون هستند و اگر امروز می‌بینید که همه دنیا با بستن چشم بر آدمکشی‌های اسرائیل، از این رژیم فاسد حمایت می کند به این دلیل است که به این نتیجه رسیده اند که این رژیم در حال نابودی است و جز با حمایت همه جانبه بر طول عمرش اضافه نمی شود.

وی ادامه داد: مطمئن باشید که نور خدا که با خون شهداء شعله ور است خاموش شدنی نیست و با بمب و موشک نمی توان مانع از تحقق اراده ی خدا شد، چرا که  مالک اصلی این نور خداست و خداوند اجازه نمی‌دهد اموال و جان‌هایی که باعث روشنی این نور شده‌اند پایمال شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها