امام جمعه بروجرد:

رژیم صهیونیستی دوامی ند

حجت الاسلام حسینی گفت: رژیم صهیونیستی دوامی ندارد و در آخرین لحظات عمر خود جنایات بزرگی انجام می‌دهند، به‌زودی شاهد وعده الهی و نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.
کد خبر: ۶۹۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲ - 27September 2024

رژیم صهیونیستی دوامی ندبه گزارش  دفاع‌پرس از لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد امروز در خطبه‌های نمازجمعه بروجرد، اظهار داشت: موضع‌گیری رئیس‌جمهور در سازمان ملل باعث تقویت جبهه مقاومت شد، رئیس‌جمهور از جبهه مقاومت دفاع کرد و این موضوع قابل‌تقدیر است.

وی افزود: رئیس‌جمهور در سازمان ملل و در مصاحبه با برخی رسانه‌های غربی به‌اشتباه مطالبی را بیان کرد که در مقابل کار‌های خوبی که انجام داد قابل‌گذشت است، وی با روشنگری اعلام کرد که به دنبال جنگ نیستیم و اگر کسی تجاوز کند دفاع خواهیم کرد.

امام‌جمعه بروجرد گفت: رژیم صهیونیستی دوامی ندارد و در آخرین لحظات عمر خود جنایات بزرگی انجام می‌دهند، به‌زودی شاهد وعده الهی و نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

حسینی با اشاره به انفجار پیجر‌ها در لبنان. افزود: رژیم صهیونیستی یک کار ناجوانمردانه انجام داد و با ترور فرماندهان حزب‌الله قصد داشتند به حزب‌الله ضربه وارد کند که ناگهان حزب‌الله با حجم بالایی از حملات موشکی به قلب اسرائیل حمله کردند و صدمات بالایی به آنان وارد کردند.

وی اظهار داشت: رسانه‌های صهیونیستی آمار کشته‌ها را سانسور می‌کنند و به دورغ اطلاع‌رسانی می‌کنند، اسرائیل در سراشیبی سقوط است و دست به دامان هم‌پیمانان شدند و آتش‌بس را مطرح کردند. 

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به‌روز بزرگداشت فرماندهان دفاع مقدس گفت: سرلشکر فکوری و نامجو، کلاه‌دوز و جهان‌آرا از نمونه فرماندهان بزرگی بودند که جنگ را اداره کردند و باعث پیروزی ملت ایران شدند، ایران اسلامی با رشادت‌های فرماندهان انقلابی ارتش و سپاه و بسیج به پیروزی رسید.

حسینی با اشاره به‌روز جهانی سالمندان افزود: در فرهنگ دینی اسلام سالمندان از ارزش والایی برخوردار هستند، غربی‌ها سالمندان را در خانه سالمندان نگهداری می‌کنند و ارزش و احترامی برای سالمندان قائل نیستند، مرد و زن سالمند مانند پیامبر در بین امت است، آنان چندین سال بیشتر نماز و روزه انجام دادند و قابل‌احترام هستند، از سالمندان بخواهیم برایمان دعا کنند، خداوند از کسانی که از پدر و مادر سالمند خود نگهداری می‌کنند پاداش قرار داده است.

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به‌روز همدردی با کودکان فلسطین گفت: کودکان بسیاری در فلسطین و غزه و لبنان در سکوت سازمان‌های بین‌المللی به خاک و خون کشته می‌شوند، رژیم صهیونیستی کودک کش است و وظیفه داریم که در برابر این رژیم منحوس ایستادگی کرده و امیدواریم خداوند متعال به‌زودی رژیم صهیونیستی را نابود کند.

حسینی با اشاره به حادثه برای کارگران معدن در طبس افزود: کارگران مظلوم معدن جان خود را از دست دادند، کسانی که برای نان حلال و روزی زن و بچه تن به کار سخت دادند مانند مجاهد فی السبیل الله هستند، امیدواریم چاره‌ای اندیشیده شود که شاهد چنین حوادث تلخ نباشیم.

 وی با اشاره به نارضایتی مردم از وضعیت نانوایی‌ها بیان کرد: مردم از وضعیت نانوایی‌ها رضایت ندارند، کم‌فروشی و پایین‌بودن کیفیت نان باعث این موضوع است از مسئولان درخواست داریم که رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها