نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

پیشرفت‌ نظامی، از برکات دفاع‌مقدس است

دری نجف آبادی گفت: یکی از برکات دفاع مقدس، پیشرفت در علم و صنعت نظامی است که اکنون این قدرت نظامی ما عامل هرگونه تجاوز به کشور شده است.
کد خبر: ۶۹۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲ - 27September 2024

پیشرفت نظامی از برکات دفاع‌مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر اراک، امروز در نماز عبادی سیاسی در مصلی بیت المقدس اراک اظهار داشت: یکی از برکات دفاع مقدس، پیشرفت در علم و صنعت نظامی است که اکنون این قدرت نظامی ما عامل هرگونه تجاوز به کشور شده است که اکنون حزب‌الله لبنان، انصار‌الله یمن، حزب‌الله عراق با موشک قلب تل آویو را هدف قرار دادند.

 وی ادامه داد: هشت دفاع مقدس طولانی بود ولی با رشادت رزمندگان یک وجب از خاک از ایران اسلامی جدا نشد. مردم، نیروهای مسلح و همه در این دفاع مقدس ساخته شدن، نقاط ضعف مشخص شد و توانستیم روی پای خود بایستیم.  

دری نجف آبادی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ورق برگشت. در آن زمان ۱۸ سال رژیم کودک‌کش صهیونیستی جنوب لبنان را اشغال کرده بود ولی با شکل‌گیری حزب‌الله و بعد از سال‌ها دفاع و مجاهدت رژیم صهیونسیتی را از جنوب لبنان به بیرون از مرزها انداخت.  

وی با اشاره به مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت بیان کرد: چهارشنبه پیشکسوتان جهاد و ایثار با رهبر معظم انقلاب داشتند که دو مسئله مهم توصیفی و تبیینی را تأکید کردند. توصیفی به منظور اینکه صدام چه جنایتی که انجام داد و چه عملیات‌هایی انجام شده‌است. بخش تبیینی این است که در رابطه با آثار و برکات دفاع مقدس گفته شود که به برکت همین برکات دفاع مقدس یک کشور و ملت مستقل شده‌ایم.  

 امام جمعه اراک تاکید کرد: متحده آمریکا با وتو کردن قطعنامه علیه رژیم کودک‌کش صهیونسیتی مانع محکوم کردن این رژیم کودک‌کش شده است. در واقع سازمان ملل را کشورهای جهان تاسیس کرده‌اند ولی مکانی برای حمایت از جنایات رژیم جنایتکار صهیونسیتی شده است. کشورهای اسلامی اگر در کنار یکدیگر بودند و رژیم کودک‌کش صهیونسیتی را تحریم می‌کردند این رژیم الان در حال نابودی بود ولی برخی از کشورهای اسلامی مزدور آمریکا هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها