امام جمعه نهاوند:

پیروزی نهایی با محور مقاومت و اسلام است

حجت‌الاسلام «مغیثی» گفت: پیروزی نهایی برای محور مقاومت و اسلام است و به یاری خدا قدس شریف آزاد خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۴۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶ - 27September 2024

پیروزی نهایی برای محور مقاومت و اسلام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباسعلی مغیثی» امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، اظهار داشت: پیروزی نهایی برای محور مقاومت و اسلام است و به یاری خدا قدس شریف آزاد خواهد شد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان همه دستگاه‌ها به خصوص آموزش و پرورش، صدا و سیما و وزارت علوم را از دو خطر بر حذر داشتند که یکی از آن‌ها خطر اختلاف و تفرقه است که باید توجه کنیم.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: ایشان مسئله نفوذ را هم مطرح کردند که نباید به بهانه وفاق نیروهایی که در فتنه‌ها فعال بودند و سابقه خود را در فتنه‌ها نشان دادند به سمت‌های مهم گمارده شوند چون بسیار خطرناک است.

وی در ادامه خطبه‌ها به جنایت اخیر صهیونیستی اشاره کرد و گفت: حمله به لبنان به دلیل ناتوانی صهیونیست‌ها در میدان نبرد با حماس و حزب الله است.

حجت الاسلام مغیثی اظهار داشت: صهیونیست‌ها بعد از یک سال نتوانستند حماس و حزب‌الله را از بین‌ ببرند و به همین دلیل زنان و کودکان را با موشک‌ها و سلاح‌های آمریکایی به خاک و خون می‌کشند.

وی ادامه داد: آمریکا در پشت همه این جنایت‌ها است و آن‌ها منشأ کشتار در دنیا هستند و امروز می‌بینیم با تجهیزات آمریکایی مردم مظلوم غزه را به شهادت می‌رسانند.

امام جمعه نهاوند در بخش پایانی خطبه‌ها در خصوص موضوعات مربوط به تغییر امام جمعه شهرستان گفت: من ۴۲ سال است که در نهاوند هستم و افتخار می‌کنم که سرباز ولایت هستم و این مسئله جابه‌جایی خیلی مسئله جزئی است و قابل بحث نیست و نباید فکرتان را مشغول کند.

حجت الاسلام مغیثی ادامه داد: اگر تصمیم بر این شد و یک عزیزی آمدند اولین نفر در نماز ایشان شرکت می‌کنم چون باید وحدت را حفظ کنیم و این مسئله تغییر چیز مهمی نیست.

وی اضافه کرد: امیدوارم از دعای خیر شما بهره‌مند شوم و نهاوند‌ واقعا مردم خوبی دارد و اگر تصمیم شد که نفری بیاید از شما درخواست دارم که به وحدت لطمه وارد نشود.

حجت الاسلام مغیثی به مردم تاکید کرد: فکرتان را مشغول این کارها نکنید اگر کسی آمد، من به عنوان یک ماموم هر هفته در نماز جمعه شرکت می‌کنم و نخستین فردی هستم که به ایشان تبریک و به وی اقتدا خواهم کرد.

امام‌ جمعه نهاوند در پایان گفت: این مسئله خیلی جزئی است و امیدواریم وحدت خدشه دار نشود و هر عزیزی آمدند باید تبریک‌ بگوییم و در کنار ایشان باشیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها