رییس شورای اسلامی شهر بروجرد:

محور مقاومت هرگز تسلیم سلطه‌گران نخواهد شد

پاپی نژاد گفت: محور مقاومت هرگز تسلیم سلطه‌گران و زورگویان به سرکردگی آمریکا نخواهد شد.
کد خبر: ۶۹۴۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳ - 27September 2024

محور مقاومت هرگز تسلیم سلطه‌گران نخواهد شدبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، «محمد پاپی نژاد» رییس شورای اسلامی شهر بروجرد روز جمعه در اجتماع اعتراض آمیز نمازگزاران بروجرد در محکومیت جنایات اسرائیل در فلسطین و لبنان، اظهار داشت: دفاع از مقاومت و کودکان فلسطینی یک وظیفه انسانی است.

وی بیان کرد: همه ما آماده‌ایم تا هر زمان که رهبر فرزانه انقلاب دستور دهد برای حذف اسرائیل در جهان حرکت و جان خود را فدای مظلومان فلسطین کنیم.

رییس شورای شهر بروجرد اضافه کرد: این تجمع برای اعلام آمادگی مردم بروجرد برای اعزام به فلسطین، سوریه و لبنان و مبارزه جدی با رژیم کودک کش آمریکا و اسرائیل است.

پاپی نژاد ادامه داد: خبیث‌ترین کفار عالم با همکاری نظام سلطه در ادامه جنایات بی‌پایان خود در غزه و تداوم اقدامات تجاوزکارانه این بار با تروریسم گسترده سایبری الکترونیکی به بمباران‌های جنون آمیز مدراس و بیمارستان‌ها روی آورده است.

وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی با قتل عام در لبنان می‌خواهد مقاومت و جهاد فی سبیل الله حزب الله را تضعیف کندط، اما همگان می‌دانند محور مقاومت هرگز تسلیم سلطه‌گران و زورگویان صهیونیسم نخواهد شد.

رییس شورای شهر بروجرد گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، پیروز نهایی این نبرد مقاومت فلسطین و حزب‌الله لبنان است.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها