امام‌جمعه چرداول:

جنگ و غارت حاصل دخالت آمریکا در کشور‌ها می‌باشد

حجت الاسلام «فریادی» گفت:امریکای جنایتکار وحامیانش به دنبال کشتار مردم، زنان وکودکان هستند نمیتوانند برای کشور ما دلسوز باشندوامریکا در هرکشوری دخالت کرده است جز جنگ وغارت منابع کشور‌ها آورده‌ی نداشته است.
کد خبر: ۶۹۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴ - 27September 2024
جنگ و غارت حاصل دخالت آمریکا در کشور‌ها می‌باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین «فریادی» امام جمعه شهرستان چرداول در خطبه‌های نماز جمعه شهر سرابله اظهارداشت:امریکای جنایتکار وحامیانش که به دنبال کشتار مردم، زنان وکودکان هستند نمیتوانند برای کشور ما دلسوز باشندوامریکا در هرکشوری دخالت کرده است جز جنگ وغارت منابع کشور‌ها آورده‌ی نداشته است.
 
وی با اشاره به مشکلات شهرستان چرداول اظهار داشت:احداث سد چناره یکی از خواسته‌های مهم مردم این شهرستان است که تاکنون علی رغم قول‌های فراوان هنوز احداث نشده است.
 
حجت الاسلام «فریادی» مشکل آب شرب آسمان آباد را یکی دیگر از مشکلات دانست وگفت:حل این مشکل که یک مشکل اساسی است ومردم بخش اسمان اباد ماه هاست که با ان درگیر هستند یکی دیگر از مشکلات مردم است.
 
خطیب نماز جمعه سرابله با اشاره به کاستی‌های بیمارستان امام علی (ع) سرابله اظهار داشت:نبود سونوگراف خانم یکی از مشکلات این بیمارستان است که باعث مشکلاتی برای بیماران خانم شده است.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها