جانشین سپاه استان کرمانشاه:

رشادت‌ها و فداکاری‌های مردم باید تبیین شود

سردار «قنبری» گفت: رشادت‌ها و فداکاری‌های مردم استان کرمانشاه در دفاع مقدس، وجود ۹۸۰۰ شهید و ۲۳ هزار جانباز را گواه ازخودگذشتگی مردم استان است و این موضوعات باید برای مردم تبیین شود.
کد خبر: ۶۹۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶ - 27September 2024
رشادت‌ها و فداکاری‌های مردم باید تبیین شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «مسعود قنبری» جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در مراسم تجلیل از رزمندگان شرکت گاز استان، فرمانده بسیج کارمندی و جمعی از مسئولین و کارکنان رزمنده شرکت گاز برگزار شد، ضمن قدردانی از خدمات شرکت گاز استان اظهار داشت: امروز برآوردن نیاز مردم نوعی دفاع مقدس و یک فتح‌الفتوح است.
 
وی با بیان اینکه امروزه در بستر فضای مجازی شبهه‌افکنی می‌کنند که چرا جمهوری اسلامی هرسال دفاع مقدس را تداعی می‌کند، گفت: جنگ بسیار برای ما باارزش است و باید نسل جوان بداند اگر امروز اقتدار و سربلندی داریم حاصل تلاش ملتی است که در زمان جنگ با تمام وجود در صحنه بوده و جنگیده است.
 
جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تأکید بر آشنایی نسل جوان با دفاع مقدس و زنده نگه‌داشتن ارزش‌های آن افزود: رهبر معظم انقلاب اخیراً در دیدار با فرماندهان سپاه، فرمودند در مورد جنگ دو نوع گزارش، یک گزارش توصیفی و یک گزارش تبیینی داریم، تأکید مقام معظم رهبری بر ارائه گزارش تبیینی در مورد جنگ بود تا همگان بدانند چرا جنگ به ما تحمیل شد و چه کسانی در برابر ما ایستادند و مردم ما چگونه در برابر دشمن ایستادگی کردند.
 
سردار قنبری با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌های مردم استان کرمانشاه در دفاع مقدس، وجود ۹۸۰۰ شهید و ۲۳ هزار جانباز را گواه ازخودگذشتگی مردم استان دانست و تصریح کرد: این موضوعات باید برای مردم تبیین شود.
 
هفته دفاع مقدس فرصت مرور خاطرات عشق، حماسه و رشادت‌هاست
«ناصر حسینی» مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در ادامه این مراسم ضمن بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت مرور خاطرات عشق، حماسه و رشادت‌هاست، اظهار داشت: افتخار می‌کنیم در کشوری زندگی می‌کنیم که مردان و زنان با شرفی دارد که هیچگاه در دفاع از آن کوتاه نیامده‌اند و امروز تبدیل به یک کشور قدرتمند شده است.
 
وی گفت: در شرکت گاز استان همکارانی داریم که در جبهه‌ها حاضر بوده‌اند و با ایثارگری از کشور دفاع کرده‌اند و جوانان شرکت نیز با تأسی از این فرهنگ درحال‌ خدمت‌رسانی به مردم هستند.
 
حسینی در پایان افزود :باتوجه‌به اینکه ۱۳ فرزند شهید در شرکت گاز استان کرمانشاه مشغول به کار هستند قصد داریم در قالب همایش ملی شهدا یک یادواره در شأن برای گرامی داشت شهدایی که فرزندانشان در این شرکت شاغل هستند برگزار کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها