به مناسبت هفته دفاع مقدس:

یادواره ۹ شهید محله اپوروار کوهبنان برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره ۹ شهید محله اپوروار در محل مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان کوهبنان به همت پایگاه بسیج بقیه الله برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹ - 27September 2024

یادواره ۹ شهید محله اپوروار کوهبنان برگزار شد

 به گزارش  دفاع‌پرس از کرمان،یادواره ۹ شهید محله اپوروار در محل مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان کوهبنان از توابع استان کرمان به همت پایگاه بسیج بقیه الله برگزار شد.

شهید کسی است که جهاد اصغر و اوسط را انجام داده است

در این مراسم حجت الاسلام «جعفر واضحی آشتیانی» سخنرانی امام جمعه کوهبنان اظهار داشت،: یکی از واژه‌های ارزشمند جهاد است لذا مجاهد به کسی می‌گویند که در راه خدا مبارزه می‌کند.

وی تصریح کرد: چهار نوع مجاهدت داریم که در جهاد اصغر مجاهد فی سبیل الله جای دارد، اما در جهاد اوسط هوا‌های نفسانی و شیطنت‌های شیطان به چشم می‌خورد.

حجت الاسلام «آشتیانی» افزود: شهید کسی است که جهاد اصغر و اوسط را انجام داده است.

وی بیان کرد: جهاد اکبر مجاهدت برای بر طرف کردن موانع ریز در زندگی و رسیدن به ظرفیت‌های ریز و کوچک است. 

حجت الاسلام واضحی آشتیانی گفت: جهاد کبیر باید همواره مورد توجه باشد بدین واسطه است که ایران اسلامی در پرتو ولایت و رهبری با قوت و قدرت در برابر دشمنان و بدخواهان با قوت و قدرت ایستاده و در دنیا از عزت و اقتدار برخوردار شده است.

وی گفت: از دهه ۴۰ تا به امروز جریان شهادت تعطیل نشده همچنان باب شهادت باز است، چون جریان توحید در برابر جریان استبداد و رژیم صهیونیستی ایستاده است.

خطیب مشهور کشوری افزود: سردار دل‌ها با قوت و قدرت در برابر دشمنان ایستاد کسی که همواره خود را سرباز پا به رکاب ولایت و رهبری می‌دانست لذا توصیه کرد بر سنگ مزارش کلمه سرباز را حک کنند.

وی افزود: مردم غزه، لبنان، یمن و فلسطین سر سفره انقلاب اسلامی نشستند در حالی که همواره شاهد شیطنت آمریکا هستیم.

حجت الاسلام واضحی آشتیانی افزود: در جهاد کبیر باید تلاش کنیم در عزت، اقتدار، اقتصاد وابسته به بیگانه نباشیم چرا که ما عزت خود را مدیون شهدا هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها