استاندار مازندران:

علامه حسن زاده آملی با سبک مدیریتی امروزی دسترسی مردم به علما را تسهیل کرد

«نوری» گفت: علامه حسن‌زاده با ایجاد سبک مدیریتی و شبکه‌ای، دسترسی مردم به علما را تسهیل کرد تا جامعه از حضور علما که الگو‌های جامعه اسلامی هستند، بهره‌مند باشد.
کد خبر: ۶۹۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷ - 27September 2024

علامه حسن زاده آملی با سبک مدیریتی امروزی دسترسی مردم به علما را تسهیل کردبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «یوسف نوری» استاندار مازندران، امروز در مراسم سومین سالگرد ارتحال مرحوم علامه ذوالفنون حضرت آیت الله حسن حسن‌زاده آملی مفسر بزرگ قرآن کریم که در زادگاهش روستای ایرا از توابع بخش لاریجان آمل برگزار شد، اظهار داشت: سبکی که ایشان ایجاد کردند سبک مدیریتی و شبکه‌ای است تا مردم بتوانند به علما دسترسی داشته باشند.

وی افزود: علامه حسن‌زاده کرسی‌های متعددی در مراکز علمی مختلف و معتبر تشکیل داد، اما اینجا مستقر شد تا این شبکه گسترده‌تر شود و اجتماعات اینچنینی شکل بگیرد. مدیران بزرگ امروزه این‌گونه شیوه مدیریت را تجویز می‌کنند.

استاندار مازندران با تاکید بر این‌که آرامگاه علامه امروز به مکانی برای انسان‌های مشتاق و زمینه‌ساز ترویج اسلام و منظومه نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم از تمام اقشار در تشیع پیکر این عالم ربانی و برگزاری باشکوه مراسم یادبود ایشان نشان از عشق و علاقه مردم به این علامه ذوالفنون دارد.

این مسئول با اشاره به برخی مشکلات زیرساختی بخش لاریجان، گفت: امروز کلنگ عملیات گازرسانی به این بخش به زمین زده شد و مانع چهار ساله‌ای که وجود داشت با بررسی‌های انجام شده راه‌هایی در نظر گرفته شد که خوشبختانه برطرف گردید.

نوری اظهار کرد: در این منطقه مشکل تأمین آب آشامیدنی وجود دارد که باید با رایزنی افراد متخصص و کارشناسان موانع رفع شود؛ اگر بخواهیم تنها به توجیه انجام نشدن کار‌ها بپردازیم کاری پیش نخواهد رفت.

وی با تاکید بر ضرورت الگو گرفتن از علما در کارها، خاطرنشان کرد: نباید از راه‌های کلیشه‌ای و مرسوم استفاده کرد؛ بلکه باید تمام راه‌ها را بررسی کرد. علمای ما نیز به همین سبک گام برداشتند و موفق شدند.

استاندار مازندران به مشکلات شهر رینه لاریجان نیز اشاره و بیان کرد: در حوزه بهداشت، تعلیم و تربیت و تامین گاز مسئولان استانی و شهرستانی به طور جدی باید ورود کنند که البته در کنار آن مشارکت مردمی هم باید باشد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها