امام جمعه بندرعباس:

خودمان را با وقف ماندگار کنیم/ موقوفات جدید متناسب با نیاز روز جامعه باشد 

 حجت الاسلام«عبادی زاده» با تاکید بر اینکه خودمان را با وقف ماندگار کنیم به بیان اثرات وقف به عنوان احسانی ماندگار پرداخت و گفت: از مردم و خیرین عزیز استان خواستاریم موقوفات جدید را با توجه به نیاز روز جامعه که توسط اداره اوقاف شناسایی و تبیین می شود ایجاد نمایند.
کد خبر: ۶۹۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸ - 28September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان،حجت الاسلام«محمد عبادی زاده» نماینده ولی فقیه هرمزگان در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک هفته وقف، از عملکرد اداره کل اوقاف هرمزگان تقدیر کرد.

وی با اشاره به ظرفیت و اهمیت وقف های مشارکتی، افزود: اگر وقف های جمعی فرهنگ سازی شود وقف ماندگار می شود.

حجت الاسلام عبادی زاده در توصیه به مجموعه اوقاف عنوان کرد: اطلاع رسانی در موردنیات اوقاف مهم است. 

وی بار دیگر ایجاد وقف های جدید متناسب با نیازهای جامعه را متذکر شد و ادامه داد: سایر نیازهای مردم را در نظر بگیریم و وقف در خدمت نیاز جامعه باشد. 

مدیر کل اوقاف و امورخیریه هرمزگان نیز در سخنرانی پیش از خطبه ها ضمن تبریک هفته وقف و اشاره به انواع صدقه و یادآوری این مهم که وقف، صدقه جاریه است به بیان بخشی از عملکرد یکساله اداره اوقاف هرمزگان پرداخت.

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی همچنین از ثبت ۲۳ وقف جدید در سال جاری و تا قبل از هفته وقف خبر داد و گفت: در طول هفته وقف نیز حداقل ۳ وقف جدید در حوزه فرهنگی، اجتماعی و دینی ثبت شده است.

همزمان با برگزاری مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه، اداره اوقاف شهرستان بندرعباس نیز در مصلی این شهر علاوه بر برپایی ایستگاه صلواتی، میز خدمت داشته و مهندس محمد علی پویه،رئیس این اداره پاسخگوی مسائل و مشکلات مردمی بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار