با تجمع خودجوش در مدارس؛

دانش‌آموزان خوزستانی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

دانش‌آموزان خوزستانی علیه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در مدارس استان تجمع کردند و انزجار خود را نسبت به اقدامات این رژیم کودک‌کش اعلام کردند.
کد خبر: ۶۹۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹ - 28September 2024

دانش‌آموزان خوزستانی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کردندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، دانش‌آموزان خوزستانی صبح امروز علیه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در مدارس استان تجمع کردند و انزجار خود را نسبت به اقدامات این رژیم کودک‌کش اعلام کردند.

«عبدالله حبیبی» مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز با حضور در تجمع دانش‌آموزان در دبیرستان شهید بهشتی اهواز اظهار داشت: اقدامات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین، لبنان و غزه باعث کشتار و ناامنی در این مناطق شده است.

وی با بیان اینکه جامعه دانش‌آموزی خوزستان این جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کند افزود: دانش‌آموزان خوزستان حملات رژیم صهیونیستی را همچون سایر مردم ایران که روحیه استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم را از مکتب امام خمینی (ره) آموختند محکوم می‌کنند.

حبیبی گفت: دانش‌آموزان خوزستان در راستای حمایت از مظلومان به صورت خودجوش با تجمع در مدارس، انزجار خود را نسبت به عملیات‌های رژیم منحوس صهیونستی اعلام کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد: رفتار این رژیم کودک کش در طول تاریخ نشان داده که خواهان گسترش ظلم و ستیز در دنیا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها