رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

اختصاص مبلغ ویژه به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مجلس شورای اسلامی

«بابایی کارنامی» گفت: از محل مسئولیت‌های اجتماعی دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها مبلغ قابل توجهی به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اختصاص یافته است.
کد خبر: ۶۹۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰ - 29September 2024

اختصاص مبلغ ویژه به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مجلس شورای اسلامیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «علی بابایی کارنامی» رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جلسه با سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تبریک هفته دفاع مقدس و بیان اینکه پیگیر برنامه‌های دفاع مقدس و دغدغه‌های این مجموعه در مجمع نمایندگان مجلس هستیم، اظهار داشت: در این زمینه از محل مسئولیت‌های اجتماعی دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها مبلغ قابل توجهی به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اختصاص یافته است.

وی افزود: این بخش از حوزه دفاع مقدس سال‌های سال نیاز به کار دارد و باید آثار تولیدی و کتاب‌ها به دست مردم برسد.

بابایی کارنامی با تأکید بر اینکه همایش‌ها و یادواره‌های شهدا باید اثرگذار باشد، گفت: یادواره شهدا باید اثر مردمی داشته باشد و بتواند با ایجاد جذابیت‌ها و بهره مندی از هنرهای مختلف همه مردم را به مراسم بکشاند و فرهنگ شهدا را به نسل جوان و امروز انتقال دهد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران، تصریح کرد: باید تلاش کنیم همایش‌های تمام دستگاه‌ها و نهاد‌ها را به این مرکز بیاوریم که نویدبخش کار‌های خوب و جدید خواهد بود.

وی عدم حضور نمایندگان مجلس در بعضی از برنامه‌های سفر وزرا و مقامات به استان را یکی از آسیب‌ها برشمرد و گفت: باید در استان پروتکل‌ها طوری تنظیم شود که نماینده مجلس در این جلسات حضور پیدا کند چراکه مطالبه‌گری و پیگیری کننده مسائل و موضوعات مربوط به استان و بویژه توسعه استان در سطح ملی بر عهده نمایندگان است.

این مسئول با بیان اینکه مشکلات جانبازان، رزمندگان و ایثارگران در دست پیگیری است، خاطرنشان کرد: شمار زیادی از رزمندگان بیکار داریم و در این راستا در کمیسیون اجتماعی مجلس سال گذشته یک مصوبه داشتیم که باید حداقل مزد قانون کار به آنها حقوق پرداخت شود و پیگیر هستیم که این اتفاق رقم بخورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار